Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutare! detin un abonament de date mobile si as vrea sa-l schimb in abonament de voce, am intrebat despre acesta posibilitate si am primit raspunsul ca nu se poate...
Mentionez ca in urma cu catva ani am avut aceeasi situatie si dupa ce mi-a expirat perioada contractuala am decis ca nu mai am nevoie de abonamentul de date dar am decis ca pastrez nr si apoi am solicitat activarea in abonament de voce si s-a rezolvat....
Imi poate spune cineva de ce acum nu se mai poate sau cum as putea rezolva situatia?
Răspunsuri
Salutare! Ai sunat la 300 sau ai scris in chat? Doar un reprezentant al ORO te poate ajuta, in speța ta. :)
am sunat ieri la 300 si astazi am revenit cu o alta incercare pe chat da raspusul a fost nu se poate...
ce inseamna un reprezentant ORO si cum il contactez?
Salutare!
Eu zic sa scrii la serviciul.clienti@orange.ro sau în secțiunea contact a Orange, pentru că acolo situația este analizată cu mai multă atenție.
Îți urez succes!
Suna la 300 si vezi ce spun. Fiind net mobil (deci, presupun ca este de forma 07XX.XXX.XXX), in cazul in care nu se poate, ai optiunea portarii in alta retea si revenirea in Orange. Asa 100% nu vei avea probleme.
Da este in format 07xxxxxxxx am făcut o solicitare scrisă către și am explicat acolo detaliile sa vad ce mi se raspunde
A. Claudiu a răspuns
Pololica a răspuns
Vio73 a răspuns
A. Claudiu a răspuns
Razvan a răspuns
A. Claudiu a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.