Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua, sunt curios daca poate sa mă ajute cineva. Am pierdut un număr de telefon pe care l-aș dori înapoi. Chiar ieri am vorbit pe chatul live și mi s-a spus că numărul nu a fost alocat in alta parte momentan (încă dețin cartela ) pt mai multe detalii daca ar putea cineva cauta las codul de client aici 0808227037. Mi s-a spus sa incerc peste 30 zile dar în acest timp numărul ar putea fi dat in alta parte. Mi s-a spus că nu se poate face nimic în momentul de față. As fi dispus să și plătesc doar sa pot recupera numărul de telefon. Credeți că mă puteți ajuta ?
Salut, Florin,
Atunci cand un numar se inchide si nu mai este activ intra intr-o perioada de carantina timp de 2 luni (60 zile), in care nu este dat in folosinta altui titular.
Daca se doreste recuperarea numarului in rastimpul de mai sus, fostul titular poate face o cerere de trecere la abonament a numarului respectiv la colegii nostri dintr-un magazin Orange. La momentul depunerii unei cereri de activare abonament, colegii nostri din magazinul fizic fac verificarea numarului in cauza. Daca numarul se dovedeste liber si disponibil pentru a fi utilizat, atunci poate fi activat, pe un abonament nou, la tarif de numar preferential.
Alte răspunsuri
cred ca un moderator te va ajuta...
Din păcate nu sunt in țară , nu am aceasta posibilitate, și chiar am nevoie de cartela .
In acest caz, nu prea ai ce face, decat să te prezinti personal. Nu se pot face abonamente online, cu livrare sim peste graniță.
trimite simul in tara cuiva de incredere sa faca ce ti am scris mai sus ( va face abonament si recupera numarul pe numele lui dupa care iti va trimite simul tie - dupa un timp va ceda abonamentul si numarul dorit pe numele tau )
alta solutie nu este ...
Mulțumesc , o sa incerc sa vorbesc cu cineva, îți doresc o zi buna :)
Salut, Florin,
Atunci cand un numar se inchide si nu mai este activ intra intr-o perioada de carantina timp de 2 luni (60 zile), in care nu este dat in folosinta altui titular.
Daca se doreste recuperarea numarului in rastimpul de mai sus, fostul titular poate face o cerere de trecere la abonament a numarului respectiv la colegii nostri dintr-un magazin Orange. La momentul depunerii unei cereri de activare abonament, colegii nostri din magazinul fizic fac verificarea numarului in cauza. Daca numarul se dovedeste liber si disponibil pentru a fi utilizat, atunci poate fi activat, pe un abonament nou, la tarif de numar preferential.
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Orange Assistant a răspuns
Gmitrovschi Florin a răspuns
mihai_13 a răspuns
Razvan a răspuns
Gmitrovschi Florin a răspuns
mihai_13 a răspuns
Gmitrovschi Florin a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.