Întrebare fară răspuns

A mai observat cineva degradarea serviciilor oferite de Orange?

Pe partea de suport, abonamentele de voce sunt degeaba, probabil mai bine trec la cartele preplatita.

1. S-a mai lovit cineva de prostia aia de asistent virtual? Platesc un abonament pentru un asistent virtual?

2. A mai fost cineva inscris automat de orange in campania lor de majorare abonamente automat
si notificat intr-o factura ca se majoreaza pretul?

3. A mai facut cineva sesizare pe email si primeste raspunsul prin posta in conditiile in care are activata factura electronica si primeste notificare pe email ca s-a inregistrat sesizarea?

4. A mai facut cineva acte aditionale la contractul cu orange in care se modifica cursul valutar din cursul BNR intr-un curs pe care il decide orange ca media la alte banci?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Depinde de percepția fiecăruia dintre noi, de problemele întâmpinate, de tot ceea ce ni se întâmplă legat de produsele și serviciile unui operator, de multe alte chestii.
Dacă vrei o părere personală, da, există o degradare a multor chestii, mai ales la partea de comunicare. Eu sunt client încă de pe vremea Dialog și atunci lucrurile se rezolvau mult mai simplu și mai rapid. Dacă sunai acum,rezolvai rapid, nu ca acum, când mai peste tot, există servicii externalizate, care implică timp, trecerea prin mai multe filtre, necunoscători, etc.
Dar situația asta nu este doar la Orange, așa cum spuneam, ci în societatea în care trăim, în general, unde multe lucruri foarte simple, au devenit în multe cazuri destul de complicate!

Suportul la serviciul call center a scăzut an de an, dar parca odată cu achiziția telekom s-a accentuat, externalizarea serviciilor aduce economii companiei, însă și prejudicii pe termen lung. Cursul valutar a fost schimbat de acu 3 ani, când s-a considerat că se mai poate face rost de bani din diferența de curs raportată de către BNR și băncile centrale.
Viața este frumoasă pentru a fi irosită pe prostii, în concluzie Totul este perfect așa cum este!

Lucian.N - posibil sa ti inteleg supararea si mi se pare interesant sa iti raspund nu in numele Orange - ci in nume personal
1 . Platesc un abonament pentru un asistent virtual? - NU - este gratis si nu esti obligat sa apelezi la el.
2 . A mai fost cineva inscris automat de orange in campania lor de majorare abonamente automat - DA - in general s-au modificat abonamentele vechi iesite din oferta comerciala actuala de multi ani .
3 . A mai facut cineva sesizare pe email si primeste raspunsul prin posta in conditiile in care are activata factura electronica si primeste notificare pe email ca s-a inregistrat sesizarea? - DA - de obicei cand este nevoie sa se trimita acte raspunsuri "facturi extra" etc se trimit si prin posta
4 . A mai facut cineva acte aditionale la contractul cu orange in care se modifica cursul valutar din cursul BNR intr-un curs pe care il decide orange ca media la alte banci? - Toate firmele de telefonie (am verificat acum la vodafone) au un curs de schimb interbancar mediu de facturare - Chestia este de mai mult timp si nu tin minte sa fie un act aditional dar sigur am vazut scris pe o factura si am primit si un email atunci .

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!