Întrebare cu răspuns(uri)

Reziliere contract doua abonamente de voce, internetul și TV

Sunt client Orange de 2 ani si 11 luni.
Am un pachet internet 5euro, televiziune 5 euro, doua abonamente fun8, un abonament fun10 si două telefoane in rate.
La unul mai trebuie sa plătesc 7 din 24 si la unul 12 din 24.
Și vreau să oprească doua abonamente de voce și internetul și TV. Stie cineva cum sa le scot că nu mai am nevoie de ele?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,
In principiu, desi poti rezilia in perioada minima contractuala, costurile pe care ar trebui sa le suporti pot fi destul de mari (platesti din urma orice discount comercial facut de Orange, poti plati abonamente mai mari, etc - studiaza contractul). In general este mai ieftin sa astepti pana la finalul perioadei contractuale si abia apoi sa soliciti rezilierea. Spre exemplu, daca internetul si televiziunea nu au venit la pachet cu telefonia mobila si daca au iesit de sub perioada minima contractuala, poti sa le opresti doar pe acelea.
Solicitarea de reziliere o poti face urmand informatiile de pe pagina Orange - https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81 :
" Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.
Cum trimit cererea? Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului.
Când mi se închide abonamentul?
Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.
De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu."

Analizeaza bine conditiile contractuale si costurile pe care ar trebui sa le suporti la rezilierea inainte de termen. Iti spun din experienta personala ca poti avea surprize neplacute.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut,
In principiu, desi poti rezilia in perioada minima contractuala, costurile pe care ar trebui sa le suporti pot fi destul de mari (platesti din urma orice discount comercial facut de Orange, poti plati abonamente mai mari, etc - studiaza contractul). In general este mai ieftin sa astepti pana la finalul perioadei contractuale si abia apoi sa soliciti rezilierea. Spre exemplu, daca internetul si televiziunea nu au venit la pachet cu telefonia mobila si daca au iesit de sub perioada minima contractuala, poti sa le opresti doar pe acelea.
Solicitarea de reziliere o poti face urmand informatiile de pe pagina Orange - https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81 :
" Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.
Cum trimit cererea? Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului.
Când mi se închide abonamentul?
Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.
De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu."

Analizeaza bine conditiile contractuale si costurile pe care ar trebui sa le suporti la rezilierea inainte de termen. Iti spun din experienta personala ca poti avea surprize neplacute.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!