Întrebare fară răspuns

Activare abonament nou migrat in magazinul online de la cartela PrePay

Buna ziua,

De vineri am activat oferta smart 20, la 10 eur/ luna..
Sambata am primit o cartela sim goala prin curier, sa inteleg ca trebuie activat sim-ul nou?
Am tot vorbit pe chat cu operator/ la telefon astazi, mi s-a spus ca sim-ul cel nou este cadou?
In foaia din plicul primit cu sim-ul nou imi scrie sa activez abonamentul din contul meu, nu gasesc nici o varianta pentru a activa abonamentul .

Mi se pare ciudat ca eu am contractul pe mail, dar nici un operator (chat/ telefonic) nu ma poate gasi in sistem.

Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

@redog4dy, bun venit în Comunitate!
Este vorba despre un abonament nou sau un abonament prelungit/ modificat?
Dacă este un abonament/ număr nou, SIM-ul primit prin curier va fi activat automat.
Uite aici un topic care sper să te ajute - https://comunitate.orange.ro/questions/2660578-activez-abonament-magazinul-online-orange
Dacă este vorba despre o prelungire, SIM-ul este într-adevăr cadou și se poate schimba din contul My Orange în cazul în care cel vechi este deteriorat sau este nevoie de o altă dimensiune de cartelă.
Te așteptăm cu mnai multe detalii.

Este abonament nou pe cartela prepay .

Pasii i-am urmat, astept confirmarea din partea dvs acum, dar in continuare ce e de facut, cu sim-ul blank ?
In contul meu nu am activare abonament plus ca nu ma gasesc colegii dvs ca avand un abonament activat, doar cartela.
Inteleg ca dureaza pana la 5 zile lucratoare, dar eu avand contractul pe mail, nu trebuia sa fiu in sistem ?
sau macar sa mi se dea un raspuns concret, asteapta x zile + cu sim-ul nou nu faci nimic.. etc

Ok, iar pe numărul tau inca apare opțiunea de prepay, nu? In sensul ca ca daca apelezi *133# iti apar detalii despre extraoptiune si credit nu?
Daca apelezi *115# primesti un răspuns?

Din experiența mea atunci când am trecut un prepay la abonament mi s-a dat un sim nou ce trebuia doar introdus in telefon. Cred ca asta trebuie sa faci și tu pentru a se activa abonamentul, introdu acel SIM primit in telefon și vezi dacă primești semnal, încearcă sa apelezi *115# apoi.
De altfel, am găsit si aceasta informație:
"Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier.
Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit."

Multumesc de raspuns, am bagat sim-ul de cand a venit, am vorbit pe chat cu un operator.. a zis ca a trimis cererea cu schimbarea de sim, dar nimic pana acum, tocmai d-aia am intrat pe "comunitate" , mi se pare putin ciudat.
Astazi operatorul la telefon, mi-a zis ca sim-ul acela este cadou..
Eu ce sa inteleg? :))

Cartela aia sigur nu e cadou ci e cartela pentru abonament. Trimite un mail catre magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon, seria SIM-ului primit si o scurta descriere la problema ta si se va rezolva situația ta. E posibil ca durere mai mult prin operator cu cererea de transfer iar cei de la 300 nu pot oferi informații exacte.

Am trimis acum mail, stiti vorba aia, sper.. :))
Am primit automatic reply. .
Pana la doua zile, sa schimbe un sim nou ??

Oricum, interesant cum de nimeni nu mi-a raspuns concret pana acum, din cei de la chat si la telefon..
Merci de ajutor @rafa.helper si @DanielaH .

Asa ceva...

Cu drag, sa ne anunți când s-a rezolvat!
Experiența mea cu cei de la 300 este una negativa, in 95% din cazuri nu m-au putut ajuta si a trebuit sa ma merg pe varianta de chat sau mail.

Salutare!

Aceea este o cartelă prepay, cu număr sau scrie pe ea ,,Cartela sim Orange"?
Te întreb pentru că poţi primi şi aşa ceva la abonare sau prelungire, adică o cartelă prepay cadou.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!