Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] De ce se aprinde intermitent ledul rosu LOS pe router

Ledul rosu cu indicatia LOS de pe router clipeste intermitent si nu mai am internet si tv

Alcorul
Alcorul

Alcorul

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Alcorul
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Alcorul: Bun venit în Comunitate. LOS roșu și intermitent = probleme cu semnalul pe fibră. Ori nu emite furnizorul semnal (mai rar) ori mai degrabă e întreruptă undeva. Întreruperea poate însemna si o simplă îndoire a fibrei la 90⁰. Verifică traseul fibrei până unde ai acces la ea, iar dacă nu sunt probleme atunci o sesizare la serviciul clienți este singura variantă de rezolvare. Succes.

Salutare!
Este posibil să ai o problemă cu intrarea de la fibră și este bine să miști un pic de mufa respectivă. Dacă tot nu funcționează, dă-i și o repornire, iar în final, apelează la 300, ramura asistență ( 1-3-2) și sper că vei rezolva relativ repede.
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut @Alcorul,
Daca nu ai umblat la router pentru a deranja cablu de fibra optică cel mai probabil exista un deranjament in zona ta. Eu cand am avut problema ca a ta nu a fost de la routerul meu ci de la operator, exista un deranjament in zona. In astfel de situații cel mai bine e sa suni la relații clienți si sa anunți deranjamentul sau sa afli daca există deja raportat un deranjament.

Da. S-a rezolvat in 5 min. cu ajutorul echipei tehnice. O seara placuta!

Alcorul
Alcorul

Alcorul

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Alcorul

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!