Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Ledul rosu cu indicatia LOS de pe router clipeste intermitent si nu mai am internet si tv
Răspunsuri
@Alcorul: Bun venit în Comunitate. LOS roșu și intermitent = probleme cu semnalul pe fibră. Ori nu emite furnizorul semnal (mai rar) ori mai degrabă e întreruptă undeva. Întreruperea poate însemna si o simplă îndoire a fibrei la 90⁰. Verifică traseul fibrei până unde ai acces la ea, iar dacă nu sunt probleme atunci o sesizare la serviciul clienți este singura variantă de rezolvare. Succes.
Salutare!
Este posibil să ai o problemă cu intrarea de la fibră și este bine să miști un pic de mufa respectivă. Dacă tot nu funcționează, dă-i și o repornire, iar în final, apelează la 300, ramura asistență ( 1-3-2) și sper că vei rezolva relativ repede.
Baftă!
Salut @Alcorul,
Daca nu ai umblat la router pentru a deranja cablu de fibra optică cel mai probabil exista un deranjament in zona ta. Eu cand am avut problema ca a ta nu a fost de la routerul meu ci de la operator, exista un deranjament in zona. In astfel de situații cel mai bine e sa suni la relații clienți si sa anunți deranjamentul sau sa afli daca există deja raportat un deranjament.
@Alcorul, s-a rezolvat situația cu routerul?
Da. S-a rezolvat in 5 min. cu ajutorul echipei tehnice. O seara placuta!
Mulțumim că ai revenit cu feedback! Ne bucurăm că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.