Întrebare cu răspuns(uri)

Cum scap de mesajul de pe ecranul TV când dau actualizare servicii?

Nu pot da ok la actualizare servicii și îmi apare un cod in coltul ecranului

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Codul din coltul ecranului (daca ne referim la coltul din dreapta, sus) reprezinta rezolutia ecranului 1920x1080 si rata de refresh 50Hz (interlaced) pentru HDMI 2.

Ce model e televizorul? Se pot selecta optiunile OK sau Anulare din telecomanda? Daca da, ce se intampla cand dai OK?

Modelul ar trebui sa fie undeva pe spatele tv-ului. Marca televizorului nu ne ajuta cu nimic. Plus ca se vede in poza.

Trebuie ceva mai multe detalii. Daewoo face probabil milioane de modele de televizoare. Si toate arata la fel sau similar. N-avem cum sa stim care e al tau.

Eu eram curios daca poti sa dai OK la acel mesaj.
Poti sa selectezi? Daca da, inteleg ca iti apare din nou, chiar si dupa ce ai selectat OK? Nu mi-e foarte clar cum ai ajuns acolo.

@Sorin23, îți mulțumim pentru că ai revenit cu soluția. Ne bucurăm că ai rezolvat.
Vom marca noi răspunsul tău pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!