Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Nu pot da ok la actualizare servicii și îmi apare un cod in coltul ecranului
Am rezolvat, trebuia să folosesc telecomanda decoderului și nu cea a tv-ului
Alte răspunsuri
Codul din coltul ecranului (daca ne referim la coltul din dreapta, sus) reprezinta rezolutia ecranului 1920x1080 si rata de refresh 50Hz (interlaced) pentru HDMI 2.
Ce model e televizorul? Se pot selecta optiunile OK sau Anulare din telecomanda? Daca da, ce se intampla cand dai OK?
Marca tv-lui este Daewoo, cand dau ok pentru actualizare,imi apare ca in poza
Modelul ar trebui sa fie undeva pe spatele tv-ului. Marca televizorului nu ne ajuta cu nimic. Plus ca se vede in poza.
Trebuie ceva mai multe detalii. Daewoo face probabil milioane de modele de televizoare. Si toate arata la fel sau similar. N-avem cum sa stim care e al tau.
Eu eram curios daca poti sa dai OK la acel mesaj.
Poti sa selectezi? Daca da, inteleg ca iti apare din nou, chiar si dupa ce ai selectat OK? Nu mi-e foarte clar cum ai ajuns acolo.
Am rezolvat, trebuia să folosesc telecomanda decoderului și nu cea a tv-ului
@Sorin23, îți mulțumim pentru că ai revenit cu soluția. Ne bucurăm că ai rezolvat.
Vom marca noi răspunsul tău pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.