Întrebare fară răspuns

Nu mai am semnal la telefon - numarul a fost la Telekom

Numărul meu de telefon mobil nu stiu la ce rețea aparține a fost la Telekom acum nu stiu daca este la orange ,am abonament dar din oct anul trecut de cad orange a preluat telekom nu mai pot primi apeluri și nu pot sa apelez,nimeni nu ma poate ajuta și plătesc abonament degeaba, nu știu încotro sa merg ca cineva sa ma ajute mai este 1 an de abonament dar vreau sa fac reziliere de contract. MULTUMESC

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Poți face o sesizare scrisă la adresa sesizari@orange.com, unde le explici clar cum stă treaba și le arăți și poze cu telefonul fără semnal, le spui exact locația și cred că reușești. Problema este că la reziliere pierzi și numărul. Ar fi bine dacă ai putea găsi o soluție să postezi in altă rețea, la care este semnal în zona ta. Dacă ai cumva internet fix , trebuie să știi că poți folosi funcția apel wifi până una alta.
Îți urez succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Părerea mea este că Orange ar trebui să facă ceva acolo unde sunt aceste probleme. Au preluat acești abonați și nu le oferă servicii mai bune, ci mai proaste sau deloc. Sunt zone unde este mult mai bine la Orange, dar și unele unde este mai rău și acolo trebuie găsite soluții urgente. Nu trebuie să-i lase pe oameni să plece, ci să rezolve, pentru că acolo e clar că nici Orange nu stătea bine nici înainte de cumpărarea Telekom! Părerea mea!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Nu stiu de ce se tot recomanda serviciile VoWifi, respectiv VoLTE clientilor Orange Romania Communications, cand de fapt aceste servicii sunt nefunctionale si indisponibile la OROC! Ba mai mult de atat, personal am portat 2 numere in OROC si m-am trezit ca nu pot folosi serviciul SMS Premium sau apelare nr. scurte, de pilda pentru activarea/dezactivare loc parcare prin aplicatia TPark. Daca stiam ca sunt atat de mediocrii, jur ca nu ma portam de la Digi!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!