Întrebare cu răspuns(uri)

Ne pare rau, dar nu există un abonat cu acest număr. Îți mulțumim. La revedere.

Salutări tuturor! Recent a apărut următoarea problemă. Sun o persoană și răspunsul este "Ne pare rau, dar nu există un abonat cu acest număr. Îți mulțumim. La revedere. ". În acest caz, numărul de telefon aparține exact persoanei pe care o sun. Care ar putea fi problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, LENUTA_STA !

Acest mesaj apare momentan dintr-o eroare tehnică și colegii noștri lucrează la remedierea ei în cel mai scurt timp posibil.

Clienții afectați sunt cei care au telefonul închis sau nu se află în aria de acoperire (când normal ar fi intrat mesageria vocală) și nu au făcut reinițializarea mesageriei.

 

Începând cu data de 31 mai 2022, serviciul de Mesagerie Vocală a fost migrat către un nou furnizor. Astfel, toți utilizatorii existenți ai mesageriei vocale au fost transferați către o nouă platformă.

 

Pentru a primi în continuare mesaje vocale și notificări cu apelurile pierdute, clienții trebuie să-și seteze codul PIN, prin apel la numărul 555, ramura 3 - „Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, opțiunea 1 - „PIN”, și limba, ramura 3 – „Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, apoi opțiunea 2 – „Limba”.

 

Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/2956750-serviciul-mesagerie-vocala-migrat-furnizor

 

Ne cerem scuze pentru acest inconvenient și mulțumim pentru înțelegere.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Posibil ca persoana sa nu mai aiba numarul respectiv. Alte numere pot fi apelate normal? Daca da, poti eventual sa verifici daca numarul e complet si scris corect.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Salut, LENUTA_STA !

Acest mesaj apare momentan dintr-o eroare tehnică și colegii noștri lucrează la remedierea ei în cel mai scurt timp posibil.

Clienții afectați sunt cei care au telefonul închis sau nu se află în aria de acoperire (când normal ar fi intrat mesageria vocală) și nu au făcut reinițializarea mesageriei.

 

Începând cu data de 31 mai 2022, serviciul de Mesagerie Vocală a fost migrat către un nou furnizor. Astfel, toți utilizatorii existenți ai mesageriei vocale au fost transferați către o nouă platformă.

 

Pentru a primi în continuare mesaje vocale și notificări cu apelurile pierdute, clienții trebuie să-și seteze codul PIN, prin apel la numărul 555, ramura 3 - „Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, opțiunea 1 - „PIN”, și limba, ramura 3 – „Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, apoi opțiunea 2 – „Limba”.

 

Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/2956750-serviciul-mesagerie-vocala-migrat-furnizor

 

Ne cerem scuze pentru acest inconvenient și mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!