Întrebare cu răspuns(uri)

Cum reziliez un contract dacă sunt în străinătate?

Cum reziliez un contract dacă ma aflu în străinătate? Menționez ca 1 an de abonament a expirat în aprilie 2022.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!
Printr-o cerere depusă la serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact a My Orange! În cerere, poți specifica și un număr de telefon de contact.
Ai detalii și aici:
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-oran...
Dacă mai ai perioadă contractuală, vei fi contactat cumva pentru a ți se aduce la cunoștință eventualele sume datorate.

Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Printr-o cerere depusă la serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact a My Orange! În cerere, poți specifica și un număr de telefon de contact.
Ai detalii și aici:
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-oran...
Dacă mai ai perioadă contractuală, vei fi contactat cumva pentru a ți se aduce la cunoștință eventualele sume datorate.

Succes!

Presupunand ca este de mobil (intrebarea este pe sectiunea Mobil), pe langa ce zice @Vio, mai e portarea in alta retea pe cartela (in cazul in care se doreste pastrarea numarului). Poate fi un pic mai rapida inchiderea abonamentului (inchiderea, prin cerere, se face in 30 de zile de la primire, deci inca o factura de plata).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!