Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Corecție pe minus euro Orange Customer Voice

Are cineva idee de ce se pot corecta pe minus eurocenții câștigați în urma completării unui sondaj în Customer Voice Orange? Mulțumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, sorinp82!
Colegii mei ți-au pus înapoi și de data aceasta recompensa.
Ți-am trimis și un e-mail (privat) cu mai multe detalii și recomanări referitoare la situația ta.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut, sorinp82. Îi vom întreba pe colegi și revenim.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Sorin, pentru a verifica împreună cu colegii noștri situația semnalată de tine avem nevoie de mai multe detalii.
În acest sens ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim.

Salut, sorinp82!
Colegii ne-au confirmat că au făcut corecția și au realimentat contul cu recompensa care a fost retrasă.
Este totul în regulă, da?

Bună ziua, este a doua oară când mi se face o corecție pe minus, chiar nu mai înțeleg... ieri mi s-au retras 0,50 EUR din recompense - cum mi se pot restitui? Prima corecție am reprimit-o, era vorba de 0,30 EUR. Mulțumesc anticipat!

Salut, sorinp82!
Colegii mei ți-au pus înapoi și de data aceasta recompensa.
Ți-am trimis și un e-mail (privat) cu mai multe detalii și recomanări referitoare la situația ta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!