Întrebare fară răspuns

Orange refuza sa imi puna la dispozitie contractul pentru abonamentul prelungit

Buna,

Sa pornim de aici:
Folosirea unui înscris oficial ori sub semnătură privată, cunoscând că este fals, în vederea producerii unei consecinţe juridice, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 3 ani sau cu amendă, când înscrisul este oficial, şi cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă, când înscrisul este sub semnătură privată.

Tatalui meu ii voi rezilia contractul la Orange pentru TV + Internet. Problema e ca el stie CLAR ca e liber de contract, insa cei de la Orange sustin ca au contract semnat de el in Decembrie 2021, care prelungeste contractul pe 2 ani.
Am solicitat sa mi se puna la dispozitie copie contract, am depus cerere de reziliere (de pe 1.06), am transmis un email prin care am solicitat foarte clar solicitarea de reziliere pe 02.06 si solicitarea DE A NU FI CONTACTAT IN SCOPURI DE MARKETING, iar gunoiul care l-a contactat pe tatal meu i-a zis ca ii da un pret bun la abonament in loc sa rezolve problema.
Cum credeti ca s-ar putea rezolva mai usor? Au termen legal de 30 zile cei de la Orange, insa consider absolut NESIMTITA atitudinea prin care lungesc termenul de rezolvare a problemei. In anul 2022 e imposibil sa spui ca trimiti o copie contract pe email in 30 zile ...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ca sa respecți și tu legea, sper ca acel mail a fost transmis de titularul contractului, altfel răspunsul va fi un refuz de eliberare a copiilor documentelor cerute.

Din moment ce ai cerut rezilierea, ce răspuns aștepți, de fapt? Ești, oarecum, în situația pe care o descri: ceri o copie, dar și reziliezi. O reclamație la ANPC ar trebui sa grăbească lucrurile (cu documentele cerute) în cazul în care nu primești un răspuns.

Dacă consideri că abonamentul a fost prelungit fără acordul tatălui tău, acesta să depună o sesizare la Orange, scrisă cu confirmare de primire, Anpc sau politie pentru înșelăciune. Doar titularul poate întreprinde aceste lucruri.

Ce mi se pare anormal e că, atunci când e în favoarea lor, cei de la Orange răspund instant.
Când nu, stați...să vedem... N-avem voie să vă trimitem noi... Sesizam forul superior, etc, tehnici de negociere de kkt.
Iar reclamația, atât timp cât e făcută prin apel înregistrat la Orange, eu consider că ar trebui luată în seamă și rezolvată într-un timp rezonabil. Adică au trecut 10 zile iar ăștia nu reușesc să trimită un email cu contractul semnat în fals? Vouă cum vi se pare atitudinea asta?
Părerea mea e că cei de la Orange tratează în așa fel încât să te mai pună la plată încă o perioadă, pana ii strângi cu ușa prin anpc sau poliție. E un stil jegos și nesimțit de lucru.
Trebuie "arși" din toate pozițiile pentru atitudinea de kkt pe care o au. Dar... Ii rezolv eu.. Ușor ușor.

salut! încerc totuși, să păstrez un limbaj adegvat! eu am avut câștig cu Orange. am avut un număr de telefon pe care am dorit să-l reziliez, și ce să vezi? ăștia îmi spun că am de plată 200 eur taxă. bun: toate bune și frumoase. am luat toate documentele pe care le aveam, și am făcut sesizare la ANCOM. și ce să vezi! hocus pocus! abonamentul s-a închis ca prin magie! să le fie rușine că își bat joc de clienți! ăștia sunt rețeaua numărul 1? fals! la ce atitudine nesimțită au cei din call-center și din chat, asta da! numa plăcere nu-ți face! așa că, știmați clienți aveți grijă! acum, dețin Yoxo! altă catastrofă! acolo nu ai net 5g, nu poți plăti achizițiile din app store, însă... operatorul concurent oferă trafic 5g în abonamentele flex! mult succes celor cu abonamente!

Aiurea situatie. Tatal tau nu a fost sunat cu vreo oferta in decembrie 2021?

BlackWolf
BlackWolf

BlackWolf

User level
Nivel
3
3510 / 5000
puncte
Custom field 2
BlackWolf

Vezi, pe versiunea web a MyOrange, la sectiune "Documente", ar trebui sa ai contractele semnate (ca arhiva). Acolo apare ceva?

Contractul, daca este semnat, ar trebui sa fie undeva in forma fizica, daca nu si scanate. Eu asa le am. Primul contract (cand am (re)inceput cu orange) il am semnat fizic, apoi, fidelizarile, le am arhivate in contul MyOrange. Trebuie ceruta acea copie a contractului semnat in magazin prin care se sustine ca abonamentul a fost prelungit. E o problema daca apare semnat si semnatura nu este recunoscuta...

Nu am documente, e abonament de la telekom, preluat de orange.
nu sunt pe fix.myorange, nici pe pc, nici pe tel. Imi zice ceva de genul ca nu sunt semnate electronic.
Sunt tare curios, azi am ajutat la depus plangerea prin ANPC, sunt curios cat de rapid si cum se misca Orange.
Nu inteleg de ce isi pericliteaza existenta, practic cateva reclamatii la anpc = amenda.

Am fost personal cu tata la Orange fix în zona noastră. Angajata de acolo făcuse contractul, în urma unei discuții triviale, fără sa îl notifice sau să îl pună pe tatăl meu să semneze. Când am descoperit lucrul ăsta, angajata respectivă a desfăcut contractul.
Problema e că cei de la Orange au fost NESIMȚIȚI să nu pună la dispoziție duplicat contract semnat. Mai mult, e anormal sa sustii ca ai contract SEMNAT in call center. Unii din operatorii astia se cred niste mici dumnezei si fac cam ce vor ei...

bine ca s-a rezolvat si asa - pe viitor sa impartasesti experienta ta prietenilor tai sa fie si ei atenti la contractele incheiate ...

@Damb: bine ca s-a rezolvat, dar, totusi:

  • la Relatii Clienti contractul apare semnat intrucat magazinul unde este contractul l-a declarat pentru a se putea factura (cum e si normal). Daca tu ai fi furnizor pentru Orange si la tine in sistem ar figura un contract semnat cu un agent de-al tau, tu pe cine ai crede: pe Orange (clientul) sau pe agent (care lucreaza pentru tine)? Raspunsul ar trebui sa fie simplu, altfel ar da cu minus afacerea ta.
  • nu stiu care sunt normele interne, dar, din ce constat, contractele fizice nu se trimit "la sediu", ci raman in arhiva magazinului in care se semneaza si doar se declara, probabil un fel de formular in sistemul informatic (nu stiu de ce, dar am vazut ca sunt scanate, cel putin la sediul Orange din Bucuresti si la inca unul, dar nu stiu daca au fost exceptii sau sunt regula).

Chiar am insistat sa îmi spună dacă vede fizic semnătura când am sunat în call center și a zis că vede. Asta e lipsa de fair play. Eu as verifica înainte sa îmi dau cu presupusul sau să afirm o chestie de genul.
Într-o altă speță, o reziliere, solicit sa îmi dea costul rezilierii pe email iar ei zic, fără sa aibă temei legal, că nu pot trimite pe email. Depinde peste cine dai în call center, dar par ori rău intenționați ori slab pregătiți.

As prefera (si as tinde) spre raspunsul al doilea: slab pregatiti. Pana acum nu am intampinat rea-credinta din partea lor (bine, nu generalizez, dar... se pare ca se pot intampla nefacute).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!