anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Garantie Ceas castigat prin Pinata Party

Wanda1987
Junior
Bună. Am câștigat un ceas Samsung prin Pinata Party dar nu am primit garanție cu el (deși pe procesul verbal de acceptare este bifat la ceas și garanție. În magazin mi se zice că ar fi trebuit să primesc prin mail în 1-2 zile de la ridicarea premiului dar 2 săptămâni nu am primit nimic. Dupa asta am sunat la relații cu clienții și mi se zice că ar fi trebuit să primesc în magazin certificatul de garanție. M-am dus iarăși înapoi la magazin și mi s-a zis că ei nu au nici-o treabă cu ceasul și nu au cum să îmi dea garanție.Deci nu mai știu unde să întreb și cum să fac rost de el. Am scris mail Și la reclamații orange de două ori dar nu primesc nici de acolo răspuns …
7 Răspunsuri 7

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Wanda1987 salut și bine ai venit în Comunitate! Ceasul nu funcționează sau prezintă defecte de fabricație și de aceea ai nevoie de garanție?

Wanda1987
Junior
Funcționează, dar presupun că ar fi normal să primesc și certificat de garanție cum se primește la orice produs plus că în procesul verbal scrie că primesc și garanție. Aș avea nevoie de document .

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Regăsești în Termeni și Condiții informații cu privire la garanție, articol 4.11: Premiile fizice au termen de garanție 2 ani. Participantul notifică Organizatorul în secțiunea Contact a aplicației My Orange în cazul în care constată defecte de fabricație ale premiilor, care va face demersurile necesare aplicării serviciilor de garanție (trimitere către centrul de service sau înlocuire, în funcție de tipul de premiu). https://www.orange.ro/pinata-party/

Razvan
#StarMember
Eu consider că garanția se oferă în baza PV și nu este nevoie de certificat de garanție suplimentar. Acu 13 ani, mi-am reparat un telefon pe baza PV câștigat la un concurs ORO.

Vio73
#StarMember
Și mie, când am câștigat un telefon la un concurs în Comunitate, mi s-a oferit garanție în baza Procesului verbal. Deci nu este nicio problemă @Wanda1987!

Wanda1987
Junior
Multumesc foarte frumos tututor, pacat ca in magazain sau prin relatii cu clientii nu mi s-a oferit raspunsul asta.

Vio73
#StarMember
Îmi pare sincer rău că nu ai primit aceste informații! Cu mare drag!