Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună seara !
Am activat recent opțiunea AntenaPlay ce îmi oferă acces gratuit timp de 6 luni, am dat să mă conectez cu contul de Orange și ce să văd că îmi spune să mă abonez la AntenaPlay și că, costul este de 7.99E/lună , ce pot face în această situație ?
Am atașat o captură de ecran să arăt că opțiunea este activă.
Am luat legătura cu cei de la Orange și mi-a răspuns o domnișoară care m-a ajutat cu situația pe care am avut-o, fie cu serviciu AntenaPlay, fie cu Voyo. A fost singura din call center care m-a ajutat complet. Iar partea cu AntenaPlay și Voyo era de la faptul că nu era făcută legătura între contul de Orange inițial Orange TV Go cu aceste două servicii, mai pe scurt domnișoara mi-a spus că nu era linkuirea făcută între Orange TV Go și cele două servicii.
Alte răspunsuri
Salutare!
Contactează suportul din My Orange și atașează și aceasta captură de ecran, cu explicațiile de rigoare. Ei vor verifica și o să se rezolve!
Baftă!
Cosmin, bun venit in Comunitate!!!
Probabil că durează în pic până se face comunicarea între Orange și Antenaplay. Eu am abonament prin Orange la Antenaplay și merge, doar că din când în când, deși sunt logat, îmi spune să mă loghez, așa că mă deconectez și mă reconectez la loc.
Am luat legătura cu cei de la Orange și mi-a răspuns o domnișoară care m-a ajutat cu situația pe care am avut-o, fie cu serviciu AntenaPlay, fie cu Voyo. A fost singura din call center care m-a ajutat complet. Iar partea cu AntenaPlay și Voyo era de la faptul că nu era făcută legătura între contul de Orange inițial Orange TV Go cu aceste două servicii, mai pe scurt domnișoara mi-a spus că nu era linkuirea făcută între Orange TV Go și cele două servicii.
@cosminxyz, mulțumim mult pentru feedback și pentru explicații. Mă bucur că ai rezolvat.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori aflați într-o situație similară.
Felicitări și mă bucur că ai reușit relativ repede!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.