Întrebare cu răspuns(uri)

Reactivare opțiune AntenaPlay

Bună seara !
Am activat recent opțiunea AntenaPlay ce îmi oferă acces gratuit timp de 6 luni, am dat să mă conectez cu contul de Orange și ce să văd că îmi spune să mă abonez la AntenaPlay și că, costul este de 7.99E/lună , ce pot face în această situație ?

Am atașat o captură de ecran să arăt că opțiunea este activă.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am luat legătura cu cei de la Orange și mi-a răspuns o domnișoară care m-a ajutat cu situația pe care am avut-o, fie cu serviciu AntenaPlay, fie cu Voyo. A fost singura din call center care m-a ajutat complet. Iar partea cu AntenaPlay și Voyo era de la faptul că nu era făcută legătura între contul de Orange inițial Orange TV Go cu aceste două servicii, mai pe scurt domnișoara mi-a spus că nu era linkuirea făcută între Orange TV Go și cele două servicii.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Contactează suportul din My Orange și atașează și aceasta captură de ecran, cu explicațiile de rigoare. Ei vor verifica și o să se rezolve!
Baftă!

Cosmin, bun venit in Comunitate!!!
Probabil că durează în pic până se face comunicarea între Orange și Antenaplay. Eu am abonament prin Orange la Antenaplay și merge, doar că din când în când, deși sunt logat, îmi spune să mă loghez, așa că mă deconectez și mă reconectez la loc.

Am luat legătura cu cei de la Orange și mi-a răspuns o domnișoară care m-a ajutat cu situația pe care am avut-o, fie cu serviciu AntenaPlay, fie cu Voyo. A fost singura din call center care m-a ajutat complet. Iar partea cu AntenaPlay și Voyo era de la faptul că nu era făcută legătura între contul de Orange inițial Orange TV Go cu aceste două servicii, mai pe scurt domnișoara mi-a spus că nu era linkuirea făcută între Orange TV Go și cele două servicii.

@cosminxyz, mulțumim mult pentru feedback și pentru explicații. Mă bucur că ai rezolvat.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori aflați într-o situație similară.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!