Întrebare fară răspuns

Am pierdut accesul la HBO dupa transferul la Orange de la Telekom

Stie cineva cum poate fi reactivat serviciul HBO prin Orange si de ce nu mai este inclus in abonament ca pana acum?
Am avut ani de zile la HBO GO si HBO MAX prin Telekom iar acum dupa transferul la Orange se pare ca nu-l mai pot accesa. Stiti ce trebuie facut?
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

În mod normal, Orange trebuie să îți furnizeze aceleași servicii în baza contractului existent până la expirarea acestuia. Sună la 300 și vezi ce explicații primești.

Salut, Costiiionescu!

Dacă aveai deja creat un cont HBO GO, ar trebui să funcționeze urmănd pașii de mai jos:

  • Intră pe www.hbomax.com
  • Apasă pe butonul „Intră în cont” din colțul din dreapta sus al website-ului
  • Introdu datele contului, folosind adresa de e-mail și parola cu care accesai contul HBO GO
  • Intră în contul tău HBO Max

Ai parcurs acești pași? Ce se întâmplă?

Ma pot loga in continuare pe HBOMAX cu vechiul cont de la Telekom.
Singura diferenta ca acum cand fac click pe sectiunea abonament imi spune:
"Abonamentul tău HBO Max de la Orange Romania Communications a expirat."

La Telekom aveam HBO-ul inclus in pretul pachetului de baza (nu plateam suplimentar pentru el) si odata la doi ani Telekom dupa ce acceptam prelungirea contractului, Telekom imi prelungea automat si abonamentul HBO.
Acum observ ca desi pretul a ramas acelasi de 86lei, accesul la HBO a fost restrictionat.

Asta vreau sa inteleg, cum pot reactiva accesul la HBO astfel incat sa nu-l platesc separat?
Trebuie sa prelungesc/reinoiesc contractul odata la doi ani asa cum faceam la Telekom?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!