Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am sunat sa mi se inchida unul din abonamente fortata fiind cu vorba sa prrimesc o oferta prin posta, am primit-o nu sunt de acord dar au trecut 15zile nu 14 cum scria in act, specific nu am cerut sa mi se prelungeasca, ce pot face?
Răspunsuri
Salutare!
Poți face o sesizare scrisă la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din My Orange, secțiunea Contact și explicată detaliat situația respectivă.
Să ai succes!
Vio73 a răspuns
Satarbasa Simona a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.