Întrebare fară răspuns

Reîncărcare cu cardul eșuată (tranzactie nereușită)

Bună ziua! Am încercat sa fac o reîncărcare cu cardul dar la final am primit un mesaj Ne pare rău...tranzactie nereușită. Ce as putea face în acest caz sa încerc sa reîncarc din nou la statut îmi scrie tranzacție nereușită.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Mai incearca o data. Uneori, comunicarea intre procesatorul de plati si banca (sau furnizorul care primeste banii) se poate intrerupe pentru o fractiune de secunda si sa dea eroare de plata.

Cardul e salvat in aplicatie? Cardul in sine e ok pentru cumparaturi online? A mai fost folosit pentru plati in My Orange?

Daca da, incearca eventual sa mai faci o data plata, dar da-i sa-ti adauge cardul din nou in aplicatie, astfel incat sa treci prin pasii de introducere a datelor de card si confirmarii cu 3D Secure.

Alternativ, daca nu merge, incearca si din varianta de web/PC.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!