Întrebare fară răspuns

Sunt probleme cu rețea Orange in Irlanda sau in Franța ?

Buna ziua. Știți să fie probleme cu rețea Orange in Irlanda sau in Franța ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut ! Nu avem de unde sa știm dacă sunt probleme cu rețeaua Orange din acele tari ( nu este aceasi cu rețeaua Orange din Romania) , dar dacă sunt, și ești în roaming, poți selecta manual alta rețea, din setările telefonului.

Salut @Lyvya,
Ce problema ai? Ne poti da mai multe detalii?

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

In cazul acesta , dacă nu a avut semnal deloc la telefon , de când a ajuns , și nici internet , trebuie activat roamingul pt "Toate tarile", întrucât Irlanda nu face parte din SEE. Acum mai mult ca sigur are activat roamingul doar pt UE.

Lyvya, bun venit in Comunitate!!!
Depinde de când e soțul tău plecat din țară. Dacă în ultimele 3 luni a stat mai mult în străinătate, a depășit limita rezonabil de consum in roaming și nu îl mai ajută opțiunea, ci trebuie să încarce cu credit, din care va consuma la prețul standard al zonei în care se află.
Ar mai putea fi o cauză, sa se fi defectat cartela SIM.

A, deci e pe abonament, nu pe prepay.
Chiar și pe abonament are limita de folosire in roaming SEE. Dacă în ultimele 3 luni a stat mai mult în străinătate decat în țară, nu va mai consuma din resursele abonamentului pt roaming SEE, ci va face extracost, dar va avea acces la rețea.
Să aleaga manual, din telefon, rețeaua din Irlanda (care e in SEE... Irlanda de Nord, care face parte din UK, nu e in SEE) și să restarteze telefonul. Dacă nici așa nu merge, s-ar putea sa fie probleme cu SIM ul.
LE Sa testeze SIM ul si in alt telefon, daca poate.

Salutare!
Pot fi probleme de la sim sau de la conectarea cu rețelele partenere din țările respective. Intră în calcul și politică de utilizare rezonabilă a internetului și a vocii în roaming. Nu are treabă Orange aici.

Daca telefonul nu afiseaza "SIM invalid" sau ceva similar, problema nu e SIM-ul.

Parerea mea e ca fie e o problema cu retelele de acolo (nu cu Orange), fie e o problema pe cont (limita roaming sau ceva).
Recomand o selectie manuala de retea pentru prima varianta, si contactarea serviciului de Relatii cu Clientii (+4 0374 300 300 de pe un alt telefon, sau pe chat-ul Djingo) pentru a doua.

Salut! Eu am fost în Anglia și Franța recent, dar nu am întâmpinat probleme. In SEE de obicei nu prea au ce probleme sa fie, deoarece telefonul nu se conectează doar la o singura rețea, de obicei sunt cam 3-4 operatori cu care Orange are încheiate acorduri de roaming. Este posibil doar sa fi petrecut mai mult timp in afara, așa cum spuneau și colegii mai sus, caz în care sa încalce politica de utilizare a datelor în roaming.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!