Întrebare fară răspuns

Probleme semnal internet prepay

Buna! Am trecut de pe YOXO pe orange prepay și am probleme cu Internetul. Merge doar 3G și foarte rar ma pot conecta. Semnal foarte slab. Am restartat telefonul și degeaba. Ma puteți ajuta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

DeeaC: Este opțiune de 6 euro cu resurse (minute, SMS si NET) sau doar cu credit? Opțiunea cu credit nu oferă 4G, doar cea cu resurse.

E opțiune cu minute și sms și tot ce trebuie. Cred ca Trebuie orange sa mi activeze 4G pe telefon. Nu reușesc sa rezolv. mulțumesc

DeeaC, si eu zic ca trebuie vorbit la Orange, poate e ceva blocat pe contul tau, daca spui ca ai avut 4G pe YOXO. Cel mai bine, intra pe chatul My Orange si intreaba daca e ceva blocat pe numarul tau.

Am luat legătura. Am o opțiune activata de când am trecut pe prepay (nu știu cum) dar ei nu o găsesc ca fiind activata și nu ma pot ajuta. Oricum, am sa văd la următoarea reîncărcare. Mulțumesc

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!