Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot plati factura in contul online (ORO si OROC)?

ce se intampla cu site-ul? afiseaza o versiune imposibila: nu pot plati simplu on line factura. faceam asa de ani de zile si azi....hop....o brambureala totala. doar la mine????

lirritee
lirritee

lirritee

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
lirritee

Buna.
Solutia: verifici codul de abonat de pe factură.
client Orange: codul de abonat începe cu 0 sau 1;
client Orange Romania Communications: codul de abonat începe cu 3 sau 4.
Dacă ai servicii Orange, ai nevoie de cont My Orange.
Dacă ai servicii Orange Romania Communications, ai nevoie de cont My Orange Fix.
Dacă ai și servicii Orange și servicii Orange Romania Communications, ai nevoie de cont My Orange și cont My Orange Fix.
... intrand pe my myorange nu puteam vizualiza nimic, deci nici factura, deci nu stiam ce cod abonat am...Mda..
sper sa ajute informatiile.
Toate cele bune.

lirritee
lirritee

lirritee

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
lirritee

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

lirritee, bun venit in Comunitate!!!
Poți face un printscreen, ca să înțelegem care e problema? Să nu lași date personale la vedere, sa le ștergi din poză!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Merci pt reactivitate. Am reusit pana la urma. Nu stiam ca e o diferenta intre myorange si myorangefix. Si nici intre orange nu stiu cum si orange-nu stiu cum-cu communications. Si mi a fost clar asta dupa ce am intrat de pe edge(am lasat balta chrome). Multumesc din nou pt intentia de a ma ajuta.

lirritee
lirritee

lirritee

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
lirritee

Cu drag!!! Bine ca ai reusit sa rezolvi situatia, asta e important!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

@lirritee salut și bine ai venit în Comunitate!
Ca să fie de ajutor și pentru alți membri din Comunitate, ne poți oferi, te rog mai multe detalii despre situație și cum ai rezolvat? Te refereai la My Orange sau My Orange Fix? Și cum ai reușit să plătești factura?
Mulțumim!

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Buna.
Solutia: verifici codul de abonat de pe factură.
client Orange: codul de abonat începe cu 0 sau 1;
client Orange Romania Communications: codul de abonat începe cu 3 sau 4.
Dacă ai servicii Orange, ai nevoie de cont My Orange.
Dacă ai servicii Orange Romania Communications, ai nevoie de cont My Orange Fix.
Dacă ai și servicii Orange și servicii Orange Romania Communications, ai nevoie de cont My Orange și cont My Orange Fix.
... intrand pe my myorange nu puteam vizualiza nimic, deci nici factura, deci nu stiam ce cod abonat am...Mda..
sper sa ajute informatiile.
Toate cele bune.

lirritee
lirritee

lirritee

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
lirritee

@lirritee mulțumim mult pentru clarificări, vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a-i ajuta și pe ceilalți membri.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!