Întrebare cu răspuns(uri)

Reclamatie/ sesisare in legatura cu serviciul de internet

Exista vreo adresa de mail sau un nr. de telefon la care pot face o reclamatie/sesisare in legatura cu serviciul de internet, in fiecare zi sunt intreruperi ? La cele doua nr. 300 si 0374300300 nu am acces sa contactez un reprezentant.
Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Inseamna ca e o problema cu meniul interactiv de la 300. :) Cand ai zis ca nu ai acces, am crezut ca nu poti sa suni deloc la numarul respectiv.

Buuun. Daca esti client Orange, poti scrie un mesaj si de aici: https://www.orange.ro/contact/

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

ai aici toate adresele https://comunitate.orange.ro/questions/2786143-contacta-serviciul-clienti-orange-romania-communications

  • nu te grabii sa faci sesizare - "caderile" de semnal internet sunt cauzate de caderile de tensiune electrica din perioada asta datorita conditiilor meteo in toata tara..

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Esti client Telekom migrat la Orange?
Ca idee, numarul +40 374 300 300 e disponibil din orice retea. Nu doar Orange. De fapt, de oriunde in lume. Deci, daca ai un telefon, orice telefon, in orice retea, si ai apeluri nationale, il poti folosi ca sa suni la Orange.

Nu sunt client migrat, sunt client nou din 07.05.2022.Urmez toate intructiunile introduc inclusiv CNP-ul, urmez meniul interactiv la deranjamente si imi spune ca serviciul este indisponibil si sa revin.

Inseamna ca e o problema cu meniul interactiv de la 300. :) Cand ai zis ca nu ai acces, am crezut ca nu poti sa suni deloc la numarul respectiv.

Buuun. Daca esti client Orange, poti scrie un mesaj si de aici: https://www.orange.ro/contact/

@Sorin m, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Da, intr-un final am reusit sa vorbesc ieri cand am sesizat ca nici semnal la cablu tv nu mai am. Raspunsul a fost ca sunt ceva deranjamente si se lucreaza pt remediere.

@Carmen maria, cum spunea și arsradu, poți folosi formularul de aici https://www.orange.ro/contact/ sau poți apela la 300. Ai încercat aceste variante?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!