Întrebare fară răspuns

Serviciul de Mesagerie Vocală va fi migrat către un nou furnizor

Începând cu data de 31 mai 2022, serviciul de Mesagerie Vocală va fi migrat către un nou furnizor. Astfel, toți utilizatorii existenți ai mesageriei vocale vor fi transferați către o nouă platformă. 

 

Pentru a primi în continuare mesaje vocale și notificări cu apelurile pierdute, te rugăm să: 

 

Setezi codul PIN 

 

Codul PIN poate fi unul nou sau poate fi cel folosit până acum. Pentru a seta codul PIN, urmează instrucțiunile de mai jos:

  • Daca te afli în țară, apelează numărul 555, selectează ramura 3 - „Setari si functii ale Mesageriei Vocale”, opțiunea 1 - „PIN”. Sau apelează *100#, selectează ramura 2. 
  • Daca te afli în roaming în această perioadă, setarea codului PIN se poate face la *100# sau la serviciul clienți 

 

Setarea codului PIN te va ajuta să inițializezi și restul Mesageriei vocale.

 

Setezi limba în care dorești să comunicăm cu tine atunci când vei accesa mesageria vocală 

 

Apelează 555 (când te afli în țară), selectează ramura 3 – „Setari si functii ale Mesageriei Vocale”, apoi opțiunea 2 – „Limba” și alege limba dorită 

 

Îți recomandăm să faci aceste modificări cât mai curând, altfel funcționalitatea mesageriei vocale va fi limitată. 

Răspunsuri

Cred ca o sa fie o migrare foarte scurta. :D Nu de alta, dar nu stiu cata lume mai foloseste mesageria vocala. Eu unul nu stiu cum s-o dezactivez mai repede. :))

Cred ca am ramas cu o parerea foarte pr*asta cu privire la serviciul asta, de cand erau apelurile (in special in alte retele) limitate, si iti "manca" din minute cand intra casuta vocala, fara sa apuci sa vorbesti cu persoana respectiva. Intotdeauna ma enervau cei cu casuta vocala. Daca voiam sa las mesaj, si nu ma interesa daca sau cand primesc un raspuns, puteam sa las SMS (si ieseam mai ieftin). Dar daca am sunat, inseamna ca am nevoie de un raspuns acum. Deci, sa-mi raspunda robotul...nu prea ma ajuta deloc.

In fine. Personal nu ma afecteaza in niciun fel migrarea asta pentru ca nu folosesc serviciul. Dar e bine de stiut pentru cei care inca il folosesc. Asa ca, multumim frumos de informatii, Mihaela! :)

Pe mine mă ajută mesageria vocală in cazul in care am telefonul inchis sau sunt într-o zonă fara semnal. Așa primesc mesaj pt apelurile nepreluate.

Primesc acest mesaj pe 30 la ora 17.08 si mi se spune ca daca vreau mesagerie vocala trebuie sa o rezolv pana pe 31 - adica in 24h - interesant!?
Incerc sa urmez pasii din mesaj la 555 si nu functioneaza nimic. Sun la 300 si dupa 5 min de ascultat o domnisoara roboata aflu ca serviciul de mesagerie nu e functional pana maine la ora 09.00.

Sincer cred ca va bateti joc de clienti. Dupa ce ca dati un mesaj din scurt, va imaginati ca maine stau din ora in ora sa vad daca ati rezolvat problemele tehnice !?

La nivelul acesta de companie modul in care faceti aceasta tranzitie este diletant si pueril.

Pentru o problema similara (dar mai grava) am plecat de la Vodafone dupa 20 ani. Sunt curios cum veti rezolva acest 'mess' de customer care.
Si ca sa fie tacamul complet am scris catre adresa din email, respectiv customer@orange.com si mesajul mi s-a intors cu explicatia adresa inexistenta.

Adresa customer@orange.ro, din câte știu, nu poți să răspunzi la ea, eventual să scrii la serviciu.clienti@orange.com. O zi armonioasă.

  • acum am configurat serviciul mesagerie vocala si non stop la nr 555 - confirm ca functioneaza
  • si se confirma ca este in continuare gratuit

Atentie la mesageria de pe noua platforma, eu am descoperit ca pe un numar pe care o am activa si nu am configurat-o inca dupa migrare robotul anunta mesajul vocal '' Ne pare rau, dar nu exista un abonat cu acest numar. Iti multumim, la revedere!'' care poate induce in eroare persoana/ele care va apeleaza.

Salut tuturor!
Venim cu niște clarificări:

  • pentru a primi în continuare notificări de apeluri pierdute de la Non-Stop este nevoie să faceți modificările menționate cât mai curând prin apel la 555 (gratuit)
  • referitor la alte modificări în noua platforma - perioada de valabilitate rămâne aceeași pentru mesaje și nu apar taxe pentru serviciu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!