anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Baza de date goala - nu îmi găsește niciun canal

Ana-Maria05
Începător
Bună! Sunt conectată la cablu prin Orange și îmi apare “Baza de date goală”. Am încercat să caut canale pe DTV sau ATV, dar nu îmi găsește niciun canal.
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember
Bună! Poate nu e ceva în regulă, o defecțiune locală, vreo mufă desfăcută sau mișcat vreun cablu, etc!Verifică întâi conexiunile și dacă nu reușești, sună la 300/0374300300, ramura asistență și cere ajutor. Baftă!

Ana-Maria05
Începător
Vecinii nu au vreo problemă de genul, cred că voi apela numărul. Mulțumesc frumos pentru răspuns!

Vio73
#StarMember
Cu mare drag! Succes!

DanielaH
Moderator
@Ana-Maria05, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.