anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mesaj ciudat CI+ cablu (Cardul de vizionare nu este autorizat pentru utilizarea in acest receiver)

SilviuS72
Junior entuziast
Am deschis TV, un Samsung UE32J5000AW, la care aveam atasat echipamentul CI+. Mare mi-a fost mirarea cand mi-a aparut mesajul "Cardul de vizionare nu este autorizat pentru utilizarea in acest receiver. Te rugam sa contactezi Serviciul Clienti (14)", si nu mai scap de el. Cardul cu pricina sta in TV de cand am serviciile de Tv de la Orange (cativa ani buni) si a mers pana acum fara repros. Nu am contactat inca serviciul Orange, poate stiti dvs si imi puteti oferi un raspuns. Mentionez ca de vreo doua ori am rescanat programele, dar fara rezultat.
6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember
Incearca sa scoti cardul cateva minute (2-3) si sa-l mai pui o data in televizor (asigura-te ca il introduci corect inapoi). Vezi daca se intampla ceva. Ai incercat sa faci actualizare pentru cardul CI+?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
N-am intalnit eroarea asta. Dar se poate sa fie de la card. Pana aici, singura recomandare ar fi sa iei legatura cu cei de la relatii clienti. S-ar putea sa trebuiasca inlocuit cardul.
Client Orange

SilviuS72
Junior entuziast
Actualizarea se face tot pe tv?

Vio73
#StarMember
Salutare! Și eu zic să scoți cardul și să-l reintroduci. La mine a funcționat așa, dar nu știu dacă va merge și la tine. Dacă nu reușești, apelează cu încredere la suport (300), ramura asistență. De acolo, vei primi imediat ajutor, mai ales că este vorba de ceva punctual. Baftă!

DanielaH
Moderator
@SilviuS72, care mai este situația? Ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat?

SilviuS72
Junior entuziast
@DanielaH, promit să revin. Nu am mai incercat dar cum obtin vreun rezultat, imediat il si aduc spre cunostinta.