Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] nu mi se autentifica aparatul tv si nu pot viziona nici un program

imi apare nu va puteti autentifica pe tv

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Tito, bun venit in Comunitate!!!
Ca să primești un răspuns cat mai bun și mai prompt, trebuie sa dai mai multe detalii.
In ce zona locuiești și de când se manifestă această problemă?
Prin ce sistem ai acces la serviciile de televiziune? Ești fost client Telekom? Ce tv ai?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salutare!
Ai dat o rescanare la programe? Nici așa nu merge? Dacă nu reușești, trebuie sunat la 300 , ramura asistență și cerut ajutorul.
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Se zice ca o imagine face cat o mie de cuvinte.

Pune si tu o poza, ceva, sa vedem ce e cu eroarea aia. Sau o descriere mai completa. Iti cere un PIN? In ce context iti apare eroarea? Tot timpul? De cat timp? Ai modificat ceva? Despre ce model de TV e vorba? E foarte greu sa te ajutam daca scrii numa' doua cuvinte.

In alta ordine de idei, apare "nu va puteti autentifica" sau "nu va puteti autentifica pe TV"? E o diferenta intre ele. Unul poate insemna o problema de logare intr-un cont sau ceva, mai ales daca vorbim de un TV smart, celalalt o problema locala cu TV-ul respectiv (gen PIN local, control parental etc). E important sa dai detalii.

Cu plăcere!!! Bine că s-a rezolvat cazul!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!