Întrebare fară răspuns

Sunt in Olanda si nu mai am semnal pe cartela

Sunt in Olanda si nu mai am semnal pe cartela,ce as putea face?

Ciupic
Ciupic

Ciupic

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Ciupic
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ciupic, bun venit in Comunitate!!!
Dacă ai folosit in ultimele 3 luni cartela mai mult în roaming, ai depășit limita rezonabila de consum și nu te mai ajuta opțiunea, ci trebuie să încarci cu credit, din care se va consuma la prețul zonei sau îți iei o cartelă locală.

Da stiu asta ca si pana acum am folosit doar credit,dar nu mai am semnal pe cartela nustiu ce are

Ciupic
Ciupic

Ciupic

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Ciupic

Atunci, ori e o problemă de rețea locală, ori ți s-a stricat SIM ul, care se poate înlocui doar in țară, la un magazin Orange.

Si la ce numar as putea sa sun sa vad daca mai am ce face cu acesta cartela?

Ciupic
Ciupic

Ciupic

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Ciupic

Dacă nu poți tu sa ajungi in tara, trimiți SIM ul prin poștă cuiva din țară, care sa meargă la un magazin Orange, să și-l asume pe numele său, sa ceară unul nou și să ți-l trimită în Olanda.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2948644-inlocuire-sim-prepay-diaspora

Pt contact Orange, poți intra pe chatul din My Orange sau să suni la +40 374 300 300.

Hai sa facem cateva teste sa confirmam daca problema e SIM-ul fizic sau semnalul:
1. opreste si reporneste telefon (sau macar trece-l pe Mod Avion si inapoi). Problema persista?
2. primesti vreo eroare legata de SIM? De genul "no SIM card inserted". Daca da, si daca se intampla si dupa restart, e posibil sa ai nevoie de o inlocuire de SIM. Mai poti incerca sa-l scoti afara si sa-l stergi cu o microfibra curata. De multe ori ajuta (daca problema e mizeria de pe SIM, si nu alt defect).
3. daca doar nu ai semnal, dar nu ai nicio eroare, SIM-ul e detectat ok, poti incerca o selectie manuala de retea. In functie de telefon, optiunea poate sa difere, dar ca idee, undeva in Settings > Network & Internet ar trebui sa fie, daca ai un telefon cu Android, si la Cellular > Network Selection daca ai iOS.

De asemenea, poti lua legatura cu cineva de la Relatii Clienti Orange folosind una dintre metodele oferite de delfinas mai sus.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!