Întrebare cu răspuns(uri)

Schimbare SIM număr Orange Romania Communications

Dacă schimb SIM-ul unui număr OROC, ce fel de SIM primesc în locul lui? Primesc un SIM cu serie și IMSI aparținând bazei de date OROC, sau bazei de date ORO?
Noul SIM oferă acces la serviciile VoLTE și VoWifi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,
In momentul in care vei face schimbare de SIM, acesta va apartine bazei de date Orange Romania. De asemenea, SIM-ul va avea acces la serviciile VoLTE si Vo-WIFI.

 

Edit 08.06.2022

In momentul in care se face schimbare de SIM, SIM-ul nou va avea IMSI ORO si serie OROC. Serviciile VoLTE si Vo-WIFI sunt in curs de implementare si vor fi disponibile in curand.

Vom anunta si aici in Comunitate cand aceste servicii vor fi functionale si pentru SIM-urile OROC.
Ne cerm scuze pentru informatia publicata initial si va multumim pentru intelegere.

 

Update - Începând cu data de 08.08.2022 serviciile VoLTE & VoWifi sunt disponibile pentru întreaga bază de abonați Orange Romania Communications.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (6)

Da (3)

33%

3 membri au votat cu DA

6 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

sarighiol, bun venit in Comunitate!!!

Serviciile VoLTE și VoWifi tin de specificatiile telefonului. SIM ul Orange suporta VoLTE și VoWifi, eu am aceste facilitati.
Nu cred ca exista la Orange SIM uri separate pt ORO si OROC, ci Orange si atat.

Salut sarighiol și bine te-am regăsit și aici!
Și eu cred că dacă ai sim de Orange și un telefon compatibil, trebuie să funcționeze!

Telefonul pe care îl am (Samsung Galaxy S21+) suportă VoLTE și VoWifi de la toți trei operatorii din RO care oferă aceste servicii. Testat și cu SIM din rețeaua MTS Rusia. Deci telefonul e OK.
Pe SIM-urile care au fost activate în vechiul Telekom, și apoi mutate în Orange, nu-i funcționează nimănui aceste două servicii, chiar dacă aceste SIM-uri sunt acum cu totul Orange.
Dacă cumva au trecut pe la mine doar excepții de astfel de SIM-uri foste Telekom pe care nu funcționează VoLTE și VoWifi, vă rog să scrieți aici dacă are cineva SIM din această categorie colorată cu magenta și nu cu portocaliu, pe care totuși merg VoLTE și VoWifi, acum de 3-4 zile de când s-au făcut ultimele modificări.

În urma ultimelor modificări, de când pe aceste SIM-uri avem obișnuitul APN Orange „net”, în setările telefonului a apărut meniul VoWiFi și la SIM-ul vechi colorat cu magenta, ceea ce înainte lipsea. Nu se conectează însă la apelurile wifi nicidecum. Ăsta e motivul care m-a stârnit să întreb...

Mda, se poate sa fie o pb temporara pt fostii clienti Telekom, pana se unesc bazele de date si se uniformizeaza.
Ai dat un restart telefonului?

Salut,
In momentul in care vei face schimbare de SIM, acesta va apartine bazei de date Orange Romania. De asemenea, SIM-ul va avea acces la serviciile VoLTE si Vo-WIFI.

 

Edit 08.06.2022

In momentul in care se face schimbare de SIM, SIM-ul nou va avea IMSI ORO si serie OROC. Serviciile VoLTE si Vo-WIFI sunt in curs de implementare si vor fi disponibile in curand.

Vom anunta si aici in Comunitate cand aceste servicii vor fi functionale si pentru SIM-urile OROC.
Ne cerm scuze pentru informatia publicata initial si va multumim pentru intelegere.

 

Update - Începând cu data de 08.08.2022 serviciile VoLTE & VoWifi sunt disponibile pentru întreaga bază de abonați Orange Romania Communications.

Cu siguranță că am dat restart... și nu numai; am dat chiar și reset la setările de rețea.
Eu am o bănuială: acele SIM-uri sunt incompatibile cu VoLTE și VoWifi.

Daca o sa-ti schimbi cartela cu una orange,te rog sa spui daca merg cele doua servicii si daca oferta ramane aceeasi Sau se va inlocui cu una orange.

Țeapă! Am înlocuit SIM-ul și degeaba. Scrie pe el Orange Hello, deci seria și IMSI-ul SIM-ului au ca bază OROC. Cu această ocazie am observat că SIM-urile OROC au acces la multe servicii Orange întocmai ca SIM-urile ORO, însă nu la toate serviciile ORO. Deci există două feluri de SIM-uri.
Francezii cărpănoși ca de obicei în combinație cu românii cu salarii imense au prezentat aceste informații către angajații Orange doar de la high-level. Sfidători față de noi clienții, nici un fel de informație în acest sens nu au furnizat oficial pe suportul intern al firmelor cărora li s-a încredințat serviciul de Relații cu Clienții, și nici pe suportul accesibil angajaților din Orange Shop. Nu mai zicem de Orange Store: nu au deloc acces la clienții OROC. Omul de rând merge „din poartă-n poartă” unde vede și el că scrie cu portocaliu „Orange” și primește răspunsuri mai presus de înțelegerea unui neștiutor, fără să i se rezolve ceva, iar angajații sunt obligați să convingă omul că „știi, nu la noi, trebuie să mergi dincolo”. La fel se întâmplă și când omul neștiutor sună la 300 la cei ce ar trebui să știe, dar nu au de unde să știe, fiindcă nu li se oferă acces la știință.
Ni se spune oficial celor ce am fost cu SIM-uri colorate cu magenta că suntem acum portocalii cu totul, însă adevărul este că suntem doar împestrițați cu portocaliu: habar nu avem la ce servicii ORO avem acces și la ce servicii ORO nu avem acces! Iar angajații de la low-level sunt puși în postura dezgustătoare de a nu ști nici ei aceste amănunte și de a duce cu zăhărelul clienții care întreabă.
În aceste condiții pur și simplu ei își doresc angajați proști, care să nu-i ducă mintea să observe aceste lipsuri, ci să-i ducă mintea doar la cele în favoarea Orange, cum a fost faptul că la schimbarea SIM-ului mi s-a cerut suma de 15 lei, pe care desigur că am refuzat să o plătesc deoarece abonamentul este mai vechi de 12 luni și nu am făcut niciodată schimbare de SIM. Și încă o altă anomalie: PENTRU O BIATĂ SCHIMBARE DE SIM, ANGAJATUL NR. 1 A BUTONAT LA TASTE TIMP DE VREO 3 MINUTE, DUPĂ CARE MI-A DAT SIM-UL ȘI M-A TRIMIS LA ANGAJATUL NR. 2 PENTRU FINALIZARE. Angajatul nr. 2 a butonat la taste timp de alte 3 minute, după care mi-a cerut suma de 15 lei. După ce am refuzat, a mai butonat vreo 2 minute ca să fie gratis. Mizrabil!!! 2 angajați și 2 calculatoare pentru o simplă înlocuire a seriei de SIM! Ca să nu le fac rău (deși merită), nu precizez în ce loc am schimbat SIM-ul...

Dacă răspunsul lor oficial aici este cel care l-am văzut cu toții, inclin să cred că nu au făcut tot ce trebuie cei din magazin.

@sarighiol, ne pare rău pentru experiența trăită de tine în magazin și îți mulțumim că ai împărtășit-o aici, în Comunitate, pentru că orice feedback este foarte important pentru noi.

Nimic nou... Orange being orange, nu Este de la sim pentru ca ei au facut hplmn update, pe langa ca nu ai volte si vowifi, Mai Esti limitat si la 300/50....macar Mai bine decat inainte la 150/50 cand eram pe hplmn telekom dar cu reteaua orange

Aceeași situație o întâmpin și eu...am 2 abonamente Fun 6 prin portare la OROC iar serviciile VOWIFI și VOLTE nu sunt disponibile. La verificare pe site-ul Orange, cele 2 telefoane sunt compatibile cu aceste servicii, dar surpriza, aceste opțiuni nu sunt disponibile pentru SIM-urile înregistrare în baza de date OROC (confirmat de către suportul Orange). De asemenea și serviciul Cronos nu este disponibil pentru SIM-urile OROC, consumul se poate verifica doar contul/aplicația My Orange Fix.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!