Întrebare cu răspuns(uri)

Pe ce adresa de email pot trimite o reclamație?

Pe ce adresa de email pot trimite o reclamație către Orange România? Încerc din data de 23 Martie sa reziliez serviciul de internet fix și statusul cererii este “in lucru” deși au trecut 30 de zile calendaristice. Mentionez ca de fiecare data când am sunat in call-center mi S-a comunicat ca se rezolva, dar facturile vin tot la același preț. Mulțumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Iulian: Daca i-ai anunțat de renunțarea ta la abonamentul de internet fix, ce este dincolo de 30 de zile este problema Orange, nu a ta. Dacă ei nu fac nimic.... tu important să ai notificarea de renunțare, respectiv te asiguri ca plătești doar factura cu serviciile pe incă o lună de la sesizarea Orange. Simplu.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!