Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Problema sta in felul urmator, am un credit pe un telefon la Orange Money. Intre timp am schimbat telefonul si aplicatia orange money nu imi merge, ajung la ultimul pas de logare si primesc mesajul “Hopa, a aparut o eroare tehnica” de 3 zile. Din data de 2 mai am fost “trimis“ sa platesc in alta parte rata dar nu mai stiu cum se numea site-ul unde puteam sa platesc online. Daca ma poate ajuta cineva cu niste explicatii. Multumesc!
Răspunsuri
Salutare!
Cred că poți să-i contactezi prin telefon (la 300 sau 0374300300) sau prin chat-ul de la aplicație pe cei de la Orange Money și trebuie să găsiți împreună o rezolvare. Eu am rezolvat de fiecare dată destul de repede orice problemă apărută!
Alte detalii despre cum contactezi serviciul Orange Money, ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-contactez-serviciul-client...
Succes!
@Iulian0101, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Iulian0101 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.