Întrebare fară răspuns

Plata credit My Reserve

Problema sta in felul urmator, am un credit pe un telefon la Orange Money. Intre timp am schimbat telefonul si aplicatia orange money nu imi merge, ajung la ultimul pas de logare si primesc mesajul “Hopa, a aparut o eroare tehnica” de 3 zile. Din data de 2 mai am fost “trimis“ sa platesc in alta parte rata dar nu mai stiu cum se numea site-ul unde puteam sa platesc online. Daca ma poate ajuta cineva cu niste explicatii. Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!

Cred că poți să-i contactezi prin telefon (la 300 sau 0374300300) sau prin chat-ul de la aplicație pe cei de la Orange Money și trebuie să găsiți împreună o rezolvare. Eu am rezolvat de fiecare dată destul de repede orice problemă apărută!
Alte detalii despre cum contactezi serviciul Orange Money, ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-contactez-serviciul-client...

Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!