Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut, sunt în RM, am un abonament cu optiune de roaming activ, dar totuși nu am semnal. Trebuia cumva sa sun la Orange înainte de ieșirea din România?
Trebuie sa ai activat Roamingul pt "Toate țările". Poți rezolva ușor prin aplicația My Orange ( te conectezi la un wifi) . Recomand de asemenea opțiunea Go Moldova, este mult mai rentabila decât consumul la liber de minute și internet , și în plus , ce nu consumi , rămâne pt următoarea vizita la vecini.
Alte răspunsuri
Teoretic nu. Verifica la *100# daca ai roaming-ul activ. Eventual incearca si o selectie manuala de retea.
Verifica în My Orange, dacă ai roamingul activ. Totuși dă și un restart la telefon, că poate așa se înregistrează în rețea.
Intra in MyOrange (la servicii) si dezactiveaza roamingul apoi reactiveaza-l. Implicit, romamingul este activ doar pentru SEE, nu si World Wide. Dupa ce faci lucrul asta (dezactivare si reactivare roaming), roamingul ramane activ pentru toate tarile, nu doar SEE.
Trebuie sa ai activat Roamingul pt "Toate țările". Poți rezolva ușor prin aplicația My Orange ( te conectezi la un wifi) . Recomand de asemenea opțiunea Go Moldova, este mult mai rentabila decât consumul la liber de minute și internet , și în plus , ce nu consumi , rămâne pt următoarea vizita la vecini.
@John"ule, așa cum spunea și The Special List, pentru Republica Moldova ai nevoie de serviciul roaming WorldWide care se poate folosi în orice țară din lume în care Orange are acorduri de roaming.
Roaming SEE se poate folosi doar în țările membre Uniunii Europene.
Poți verifica în My Orange ce serviciu ai activat?
Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
Ai rezolvat cu roamingul?
The Special List a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
DanielaH a răspuns
The Special List a răspuns
Pololica a răspuns
Razvan a răspuns
arsradu a răspuns
John"ule a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.