Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am incercat sa incarc contul cuiva orange cu 1 euro deoarece de cand i-a expirat optiunea nu mai primeste mesaje si nu poate fi sunata de catre nimeni. Cu toate ca banii mi-au fost luati din cont ei nu i s-a incarcat telefonul. Care ar putea fi problema si de ce nu primeste mesaje/apeluri?
Răspunsuri
Buna bibi! Daca persoana respectiva este in tara e posibil sa ii fi expirat deja cartela cu numarul, sau s-a defectat. Daca a expirat e prea tarziu, trebuie sa iei alta cartela cu alt numar. Cand expira optiunea, cartela ramane inca activa in perioada de gratie si inca primeste mesaje si apeluri. Cartela expira dupa 360 zile de la intrarea in perioada de gratie si trebuie reincarcata cu o optiune de minim 5 euro.
https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-valabilitate-opiune-...
Persoana respectiva este in tara sau in strainatate? Daca este in strainatate trebuie sa reincarci cu o optiune de minim 10 euro cu roaming pentru a beneficia in continuare de servicii
Buna! Cartela ei nu este inactiva, a avut o optiune de 10€ pe ea chiar inainte ca aceasta sa expire (luna asta cred). Ea nu e in tara si ma gandeam ca asta poate fi problema dar nu inteleg de ce nu ii pot incarca deloc sau de ce nu primeste mesaje.
Pai asta e cauza, trebuie o optiune de minim 10 euro cu roaming, altfel nu poti rezolva problema. 1 euro nu e deajuns. Daca i-a expirat optiunea nu mai are roaming-ul activ si nu mai are acces la nici un serviciu. E ca si cum ar fi intr-o zona fara semnal, deoarece nu se mai conecteaza la antenele operatorilor din tara respectiva. Ar trebui sa ii incarci cu 10 euro si sa activezi optiunea ori tu, ori ea din contul ei My Orange. Ai aici un tutorial:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o...
@bibiancaaaa: încărcând cu credit (nu opțiune cu resurse) nu înseamnă că roamingul se activează automat. În plus un acces la MyOrange aferent numărului în cauză ar facilita configurarea roamingului. Ulterior, cu un restart la telefonul cu contul încărcat de tine ar trebui să fie ok și să să se conecteze la o rețea locală în roaming.
Daca a folosit optiune de roaming mai mult in afara tarii in ultimele 3 luni, a depasit limita rezonabila de consum si o ajuta doar reincarcarea cu credit. Trebuie reactivat roamingul, dupa cum mentiona Flo. Trebuie incercat sa se reactiveze din telefon sau de cineva de la Orange si sa-i incarci un credit mai mare de 1 euro, probabil ca e prea putin.
@bibiancaaaa, te-au ajutat recomandările primite aici de la membrii Comunității?
S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.
DanielaH a răspuns
delfinas a răspuns
FLo1 a răspuns
BlackWolf a răspuns
bibiancaaaa a răspuns
BlackWolf a răspuns
BlackWolf a răspuns
bibiancaaaa a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.