Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am avut servicii fixe de la Telekom. Am reziliat și am făcut contract nou cu Orange pentru internet și cablu. Nu pot să adaug serviciile noi în contul MyOrange.
Răspunsuri
Petru, bun venit in Comunitate!!!
Ai cont My Orange? De ce nu poți adăuga serviciile fixe, ce eroare apare? In mod normal, ar trebui să îți apară noile abonamente în contul tău My Orange.
Poți adăuga noile servicii din "Setări cont"/ "Adaugă abonament TV sau Internet fix". Va fi necesar să introduci codul de abonat al abonamentului TV/internet fix.
@PetruZ, te-a ajutat răspunsul lui delfinas? Ai reușit?
Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
Din păcate nu. Exact acei pași i-am urmat, doar că atunci când îmi cere parola Orange thank you îmi spune că e incorectă. Nu e aceeași cu a contului MyOrange? Am introdus și seria și numărul de buletin și tot așa îmi apare.
Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o), este formată din cele 6 cifre ale numărului cărţii de identitate in cazul abonamentelor pe persoană fizică sau ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică.
Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi din contul My Orange, secțiunea setări cont - parola Orange.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.