Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Cod eroare 5000 activare esim

Bună seara.
Am abonament Orange, am achiziționat un Samsung Galaxy Watch 4 LTE și încerc să activez esim. Urmez pașii de configurare a abundentului mobil și când încearcă să se conecteze la furnizorul de servicii îmi apare "cod de eroare 5000".
Ce înseamnă asta, de ce nu vrea să se conecteze la furnizorul de servicii?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ovo, bun venit in Comunitate!!!
Pentru obținerea și instalarea unui eSIM ar trebui sa mergi la Orange Shop, așa cum ți se spune și în mesajul de eroare, sa contactezi furnizorul de servicii.

@Ovo, ai fost într-un Orange shop? Ai reușit să activezi eSIM-ul?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am reușit până la urmă.
După vreo 2 zile in care n-am avut timp, am plecat spre un Orange Shop și când am ajuns, am zis să mai încerc încă o dată înainte să intru, să nu mă fac de râs.
Și, minune, a funcționat! Am reușit să activez esim-ul!

@Ovo, ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!