Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Cum pot sa aflu cat am de plata dacă vreau sa rambursez anticipat my reserve?
Salut, marce83!
Asa cum spunea si delfinas, poti afla cat mai ai de plata inainte de data transferului My Reserve in aplicatia Orange Money, prin optiunea “Detalii My Reserve” – “Ramas de plata”. Ulterior, poti vizualiza scadentarul prin optiunea Grafic de rambursare.
In cazul in care nu ai acces la aplicatia Orange Money, ne poti apela la numarul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicatii electronice aferent numarului tau).
Rambursarea anticipata se poate face doar din aplicatia mobila Orange Money.
Ne spui, te rog, ce anume nu functioneaza?
Alte răspunsuri
Marce, bun venit in Comunitate!!!
"Poţi avea acces la informaţii printr-unul dintre canalele de mai jos:
► Dacă foloseşti aplicaţia Orange Money poţi verifica suma prin opţiunea Detalii My Reserve la Rămas de plată. Apoi, poţi vizualiza scadenţarul prin opţiunea Grafic de rambursare.
Dacă ai întrebări, ne poţi contacta selectând din meniul aplicaţiei secţiunea Contact, urmată de opţiunea Scrie-ne.
► Dacă din diverse motive nu ai acces la aplicaţia Orange Money, ne poţi apela la numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău)."
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-aflu-cat-mai-am-de-plata-i...
"Inainte de data transferului, rambursarea anticipată poate fi realizată prin aplicaţia mobilă Orange Money:
poţi alimenta contul digital utilizând un alt card sau efetuând un transfer IBAN dintr-un alt cont bancar
selectezi opţiunea Rambursează anticipat din secţiunea My Reserve.
Menţionăm că transferul creditului către RoCAPITAL IFN SA nu implică niciun cost adiţional, iar ulterior rambursarea anticipată se poate solicita la noul creditor în aceleaşi condiţii contractuale."
DETALII: https://www.orange.ro/help/pot-rambursa-anticipat-creditu...
Nu există posibilitatea in My Orange...nu mai am acces la my reserve...
De ce nu mai ai acces la aplicatia Orange Money?
Fiindcă ne-au externalizat fără notificare către ROCAPITAL.
Veți primi notificări de cesiune creanțe de la Rocapital.
Eu nu am încheiat contracte cu rocapital așa că voi denunța contactul.
Nu se mai poate plăti in my reserve pentru ca vor neeaparat sa ne pună penalități pentru a face creditul mai profitabil… încerc de mai bine de o ora sa îmi plătesc rata și nu reușesc, s-a complicat totul pt a nu putea efectua plata și sa ne perceapă penalități, înainte se putea plăti cu un singur click, acum au complicat totul pana la extrem… orange
Veți primi notificare cesiune de la Rocapital care au împuternicit pe cei de la KRUK Romania să se ocupe de colectarea ratelor.
@marce83, ai reușit să afli informația? Te-a ajutat răspunsul lui delfinas? Te așteptăm să revii cu detalii noi.
Nu, obiceiul celor de la orange, nu îi interesează clienții..... Banii clientilor sunt importanți
Salut, marce83!
Asa cum spunea si delfinas, poti afla cat mai ai de plata inainte de data transferului My Reserve in aplicatia Orange Money, prin optiunea “Detalii My Reserve” – “Ramas de plata”. Ulterior, poti vizualiza scadentarul prin optiunea Grafic de rambursare.
In cazul in care nu ai acces la aplicatia Orange Money, ne poti apela la numarul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicatii electronice aferent numarului tau).
Rambursarea anticipata se poate face doar din aplicatia mobila Orange Money.
Ne spui, te rog, ce anume nu functioneaza?
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Orange Assistant a răspuns
marce83 a răspuns
DanielaH a răspuns
Gigel_2 a fost desemnat cel mai bun respondent
Gigel_2 a răspuns
George5 a răspuns
Gigel_2 a răspuns
Gigel_2 a răspuns
delfinas a răspuns
marce83 a răspuns
delfinas a răspuns
marce83 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.