Întrebare fară răspuns

Despre aplicațiile My Orange Fix și My Orange

Salut!

Venim în acest topic cu mai multe informații și detalii despre aplicațiile My Orange și My Orange Fix și diferența dintre cele două.

 

My Orange Fix este aplicația dedicată tuturor clienților de servicii fixe și fix-mobile ai Orange Romania Communications cu abonamente de televiziune, internet fix, telefonie fixă sau telefonie mobilă. 

 

My Orange Fix este o aplicație diferită de aplicația mobilă My Orange, care este dedicată exclusiv clienților Orange România.

 

Clienții care au servicii atât de la Orange România, cât și de la Orange Romania Communications, vor folosi momentan ambele aplicații pentru a-și gestiona serviciile de la ambele companii.

 

Din 28 martie 2022, aplicația mobilă MyAccount Fix a devenit My Orange Fix. 

Clientii care au aplicația MyAccount Fix deja instalată în telefon vor putea folosi noua versiune doar după actualizare. După update-ul aplicației, se vor modifica doar numele, design-ul și icon-ul aplicației, dar functionalitățile pentru utilizatori ramân la fel.

Clienții care vor să-și instaleze aplicația mobilă My Orange Fix o pot descarca direct din magazinul de aplicații al telefonului sau folosind link-urile de mai jos:

 

La logarea în aplicația mobilă My Orange Fix pot exista mai multe situații:

  • clientul are cont My Orange – nu va vedea nimic diferit, va primi eroare că acel cont nu există
  • clientul are un cont My Orange și un cont My Orange Fix cu aceeași adresă de email și se logheaza cu:

- contul My Orange și parola My Orange – nu va vedea nimic diferit, va primi eroare că acel cont nu există

- contul My Orange Fix și parola My Orange Fix – va fi logat în contul My Orange Fix

 

La logarea în aplicația mobilă My Orange pot exista mai multe situații:

  • clientul are cont My Orange – nu va vedea nimic diferit, se va loga în cont ca până acum
  • clientul un are cont My Orange și un cont My Orange Fix cu aceeași adresă de email și se logheaza cu:

- contul My Orange și parola My Orange – nu va vedea nimic diferit, se va loga în cont ca până acum

- contul My Orange Fix și parola My Orange Fix – va vedea un mesaj în care este îndrumat să descarce aplicația My Orange Fix și este redirecționat către magazinul de aplicații

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Misto! Foarte util topicul. In special in contextul migrarii serviciilor Telekom.

O singura intrebare am: ce se intampla daca clientul are si cont My Orange, si My Orange Fix, cu aceeasi adresa de mail si acceasi parola? Nu e ideal sa refolosesti parolele. Dar lasand asta la o parte, cum stie sistemul care e care si ce sa faca mai departe? Stie? Sau ii da cu eroare? :)

@arsradu, atât în aplicație cât și în varianta web, în cazul în care folosește aceeași adresă de email/ parolă și pentru contul Orange România și pentru contul Orange Romania Communications, la logare apare un ecran în care se solicită alegerea contului pentru continuare.

 

Multumim mult pentru informatii!

And04
And04

And04

User level
Nivel
3
4432 / 5000
puncte
Custom field 2
And04

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!