Întrebare cu răspuns(uri)

Am fost cesionat de către Orange Money IFN către ROCAPITAL IFN (KRUK Romania)

Problema e in felul următor:
In iunie 2020 prin Orange Money am achiziționat 2 telefoane mobile prin credit reserve.
Pe data de 02.05.2022 am fost cesionat de către Orange Money IFN către Rocapital IFN.
Pe data de 01.05 2022 am incercat să alimentez cardul Orange Money pentru a plăti penultima rată la telefoane aceasta nefiind finalizată datorită bunei științe a operatorului cu privire la cesionare care nu am fost notificat prin email, sms sau contactat telefonic.
Mai sunteți clienți Orange în aceași situație că mine ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Cesiunea creditului My Reserve catre o alta instituie financiara este decizia Orange Money, cu scopul de a se focusa pe un produs de creditare mai flexibil - Cardul de Credit.
In contractul de credit semnat la deschiderea creditului, este mentionat acest drept al Orange Money de a cesiona in orice moment contractul de credit in curs.
INFORMATII STANDARD LA NIVEL EUROPEAN PRIVIND CREDITUL PENTRU CONSUMATORI - MyReserve. art 15.3.--> Cesiune/transfer.Orange Money poate cesiona/transfera drepturile si/sau obligatiile sale in relatia cu Clientul si poate cesiona oricare contract incheiat cu Clientul, urmand a notifica Clientul cu privire la asemenea cesiune in termen de 10 zile de la efectuarea cesiunii, indicand contul bancar in care Clientul urmeaza sa faca platile si identitatea cesionarului. Prin semnarea prezentului contract, Clientul consimte in mod neconditionat si irevocabil la orice asemenea cesiune/transfer efectuate de catre Orange Money, intelegand ca pentru o asemenea operatiune nu va fi necesar un accept suplimentar din partea sa sau indeplinirea unei alte formalitati, in afara notificarii mentionate mai sus. Clientul consimte in mod expres ca, in cazul transmiterii drepturilor si/sau obligatiilor de catre Orange Money, toate garantiile constituite in favoarea Orange Money pana la momentul transmiterii drepturilor si/sau obligatiilor Orange Money se mentin si ulterior efectuarii acestei operatiuni. Clientul va putea transfera/cesiona prezentul Contract si/sau orice drepturi/obligatii ale sale in baza acestuia numai cu acordul prealabil scris al Orange Money.
Noul cesionar poate fi contactat la:
La numarul 0374 310 126, in programul:

  • luni - vineri - intre orele 09.00 - 19.00
  • sambata - intre orele 09.00 la 14.00
  • duminica - fara program

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (9)

Da (5)

36%

5 membri au votat cu DA

9 membri au votat cu NU

36% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Gigel, bun venit in Comunitate!!!
De cand nu ai mai platit telefoanele si de cand nu ai mai folosit/ alimentat cardul OM?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Data scadenței era 27 ale lunii iar eu plăteam lunar pe 30 ale lunii sau data de 01 de la începutul contractului, dar pe data de 01 mai nu am reușit să alimentez Orange Money fiind singura problema cu neplata.

Si pt cateva zile intarziere te-au predat deja la kruk? Ciudat...

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Inițiatorul cu siguranța nu spune adevarul complet. Nu te da nimeni la recuperatori pt câteva zile întârziere, cu siguranța a întârziat 2,3 luni poate mai mult chiar

Salutare!

Nu știu ce să zic, dar mi se pare foarte ciudat. Sunt destule persoane care întârzie mult mai mult și după ce plătesc penalizările respective, nu mai au nicio problemă! Pe semne că e o greșeală undeva, dacă este într-adevăr așa cum spui!

Trimite dovada plății la Orange și Kruk și posibil să stingi apoi datoria ușor, dacă situația este exact cum ai relatat.

Am cerut celor de la credit my reserve să-mi transmită graficul de plată și au spus că nu mai au datele fiindcă le-a cesionat către ROCAPITAL

Si nu ai dovezile de plata? Nu aveau cum sa-ti cesioneze creditul la kruk doar dupa cateva zile de intarziere!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Buna ziua! Aceeași problema o am eu
M au transferat in RoCapital IFN,doar ca la mine niciodată nu s a întâmplat sa plătesc mai târziu sau deloc
Mai aveam doar doua luni de plata
Am fost ca de obicei,cu câteva zile înainte sa depun banii pentru rata și nu s a mai putut pentru ca m au transferat și mi au închis contul my reserve
In mod normal eu pe data de 15 ale lunii trebuia sa am plata,mereu am depus inainte și își trăgeau ei din cont bănuții
Acum in ultimele doua luni pana la încheierea ratei am fost transferata și ulterior am plătit in întregime (ultimele 2 rate) la RoCapital IFN .. Fără sa primesc măcar un email ca am terminat complet contractul cu ei
Mai jos am adăugat doua fisiere prin care dovedesc ca banii au fost depuși chiar și înainte de termen + plata către RoCapital IFN a ultimelor doua rate pe care le mai aveam de plata
Întrebarea mea este : cum pot lua legătura pentru a ma asigura ca am terminat complet?

Și nu ai sesizat Orange/Kruk? În baza a ce ai achitat acei bani? KRUK a cumpărat o creanță, dar legal, tu nu ai niciun contract cu ei și nu este necesar să le plătești nimic.

Am achitat in baza acestei notificări, primită prin posta,in care mi se explica in ce cont trebuie sa depun banii rămași de la rata
(Aceea fiind ultima suma rămasă pentru achitarea in întregime a celor 2 rate )
Am depus banii in cont însă nu am mai primit nimic înapoi (email,sms sau apel) ma așteptam sa primesc ceva in care sa mi se confirme ca am încheiat orice tip de contract

Mda, cu o reclamație la Anpc, somația devenea nulă. Dacă nu achitai imediat, începeau să îți zică să plătești mai puțin. Dacă Orange închide contul la câteva zile de întârziere nu prea este în regulă.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!