Întrebare fară răspuns

Eroare inregistrare abonament nou Yoxo

Salut. Incerc sa inregistrez un abonament iar cand imi aleg ce tip de sim vreau sau sa scanez buletinul imi apare eroare "Ne pare rau a aparut o eroare, va rugam reveniti mai tarziu". Asta apare de 2 zile.
Oare ce se intampla si de ce nu reusesc sa ma abonez la Yoxo?
Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna ziua.
Am portat numerele părinților de la Vodafone la Yoxo și nu pot fi sunați/nu primesc mesaje.
Am scris de pe fiecare număr in secțiunea messenger-yoxo și nu le răspunde nimeni.
Portarea a fost începută si finalizată “cu succes” ieri.
De ieri nu pot fi sunați de majoritatea numerelor din agenda/ clienți. (… Număr Inactiv
Va rog sa ma ajutați dacă exista cineva disponibil.

@BogdanIstoc & @A!ex, îmi pare rău pentru situațiile descrise de voi.
Dacă deja ați depus sesizări la noi, înseamnă că ambele situații sunt cunoscute și colegii noștri fac toate verificările necesare pentru remedierea problemelor. Vă recomandăm să așteptați să primiți informațiile legate de soluționare din partea lor.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!