Întrebare cu răspuns(uri)

Ce faci când factura e întocmită greșit?

Ce faci când factura e întocmită greșit, oferta telefonică Orange nu corespunde cu cea facturată? La SMS și emailurile trimise de mine prin care sesizam problema nu ți se raspunde?

Nita
Nita

Nita

User level
Nivel
0
45 / 100
puncte
Custom field 2
Nita
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Orange refuza sistematic sa corecteze facturi emise gresit, chiar si atunci cand greseala este a lor. (In cazul meu au activat o oferta pe care eu o refuzasem si au trecut abonamentul meu la unul superior.) Nu isi asuma greseala si sustin ca situatia se rezolva la următoarea factura. Acuma depinde si cu ce suma îi împrumutati pt o luna.

Antinomm
Antinomm

Antinomm

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Antinomm

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Daca nu e o diferenta foarte mare, si poti sa acoperi factura in varianta ei actuala, eu zic sa o platesti asa cum e, ca sa nu ramai cu ea neachitata. Intre timp, incerci sa iei legatura cu ei, si daca e ceva de ajustat, oricum se va ajusta pe urmatoarea factura. Daca diferenta e foarte mare...nu prea ai ce sa faci decat sa continui sa incerci sa iei legatura cu cineva.

Recomandarea mea ar fi sa suni la 300, sau sa incerci sa iei legatura cu cineva pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/). La email in general se raspunde mai greu.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Nita, bun venit in Comunitate!!!
Dacă e prima factura de când ai acest abonament, s ar putea să fie inclusă perioada până la sfârșitul datei de facturare, plus abonamentul pt luna următoare. Poți scrie ce îți apare la conținutul listei de facturare?
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2824458-factura-plata-inceputul-lunii

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Sunt doua variante:
1. Perioada contractuala corespunde cu data de incepere a noului contract: suni si ceri rezilierea noului contract (daca mai este sub incidenta celor 14 zile). Exista posibilitatea de corectie la urmatoarea factura (stiu ca toate corectiile se fac pe urmatoarea factura, iar pana atunci pe cont va aparea suma cu minus (-) ca si cum s-ar fi "platit in avans")
2. Perioada contractuala este inceputa anterior facturii emise si atunci e normal sa fie o suma diferita fata de cea convenita deoarece din perioada anterioara (facturata) se modifica suma, iar de la data facturii ai implementarea pentru noul contract.

Popolica nu am înțeles punctul 2.Bineinteles că au trecut 14 zile de la întocmirea contractului factura a venit după vreo 17 zile și normal că s-au facturat și zilele rămase din luna precedentă plus abonamentul pe o luna anticipat. La calcul s-a luat în considerare val.abonamentului de 4 euro lunar in loc de 1 euro. Deci pt o luna și jumătate aprox. trebuia să factureze 1,5euro dar mi s-a facturat 6 euro.

Nita
Nita

Nita

User level
Nivel
0
45 / 100
puncte
Custom field 2
Nita

Sa zicem ca factura se emite pe 2 ale lunii, dar contractul începe pe 19 ale lunii. Vei avea perioada 19-30 o suma de corecție (pentru ca perioada respectiva este deja acoperita de factura anterioara și plata) și o suma pentru perioada 1-30 (cum se factura și pana acum).

Recomand sa suni la 300 și cere explicații. Ar trebui sa explice.

Orange refuza sistematic sa corecteze facturi emise gresit, chiar si atunci cand greseala este a lor. (In cazul meu au activat o oferta pe care eu o refuzasem si au trecut abonamentul meu la unul superior.) Nu isi asuma greseala si sustin ca situatia se rezolva la următoarea factura. Acuma depinde si cu ce suma îi împrumutati pt o luna.

Antinomm
Antinomm

Antinomm

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Antinomm

Mie mi-a fost corectata o factura anul trecut (nu imi atribuisera plata unei facturi, desi o platisem in timp util) iar factura urmatoare am primit dublul penalizarii ca discount. Bine, penalizarea era sub 2 lei, iar luna urmatoare am primit discount 5 lei (1 euro).
Din punctul asta, pot sa te contrazic. Daca sunt clienti la care nu se fac aceste corectii, asta nu stiu cat de ok mai e... Se poate contesta factura si un tert (ANPC sau ANAF) pot face verificarea si pot da o solutie externa (sa nu se zica faptul ca clientul este subiectiv sau ca Orange e subiectiv).

Am fost intr-o situatie similara recent: am avut o tentativa de fidelizare recent, dar in contract era alta cifra fata de cat convenisem si am cerut rezilierea respectivului contract (servicii fixe). Nu mi-a aparut nimic in factura ca as avea ceva de plata pentru respectivul contract. Deci, zic ca se poate (evident, daca nu eram atent, plateam mai mult decat convenisem). Acum, fiind Stan Patitul, voi cere contractul inainte sa-mi vina aparatura (nu de alta, dar am stat aproape doua saptamani sa trimit routerul inapoi, fiind si Pastele la mijloc).

Exact asta se întâmplă, ai dreptate: corectura se face compensând in factura următoare. Cand e o suma mica e ok. Dar cand ti se greșește cu cateva sute, de ex, nu mai e normal.

Antinomm
Antinomm

Antinomm

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Antinomm

Încă nu, aștept răspunsul lor

Nita
Nita

Nita

User level
Nivel
0
45 / 100
puncte
Custom field 2
Nita

Se întâmplă exact cum scrie Antinomm,nu își recunosc greșala. Se pare că se practică această metodă am citit multe reclamații la ANPC pe aceasta speță. Eu am cerut rezilierea și mi-au spus telefonic că se aprobă cu data de 01.07.a.c..Asa că nu acceptați nicio oferta telefonică cereți să v-o trimită printr-un SMS.Daca refuza ,e țeapă!

Nita
Nita

Nita

User level
Nivel
0
45 / 100
puncte
Custom field 2
Nita

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!