Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am internet fix preluat de Orange de la Romtelekom.
Sunt abonat, cu cont, la telefonie mobila Orange.
Am incercat sa adaug in cont si serviciul de internet (cu cod client si parola) dar operatia nu se realizeaza si apare un mesaj "eroare".
Care poate fi problema?
Salutare!
Fostul Telekom este acum Orange Romania Comunication, deci nu Orange Romania, chiar daca face parte din grupul Orange. Practic sunt două companii diferite!
Serviciile fixe le ai in aplicația My Orange Fix, care este diferită de My Orange.
Daca aveai deja aplicatia My Account Fix, ea a devenit My Orange Fix si trebuie doar s-o actualizezi. Datele de logare raman aceleasi.
Detalii despre cum îți faci cont My Orange Fix, ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-creez-si-personalizez-cont...
Baftă!
Alte răspunsuri
Salutare!
Fostul Telekom este acum Orange Romania Comunication, deci nu Orange Romania, chiar daca face parte din grupul Orange. Practic sunt două companii diferite!
Serviciile fixe le ai in aplicația My Orange Fix, care este diferită de My Orange.
Daca aveai deja aplicatia My Account Fix, ea a devenit My Orange Fix si trebuie doar s-o actualizezi. Datele de logare raman aceleasi.
Detalii despre cum îți faci cont My Orange Fix, ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-creez-si-personalizez-cont...
Baftă!
Multumesc. S-a rezolvat.
Aveam cont si pe Romtelekom si nu stiam ca au fost preluate datele de pe acesta.
Cu mare plăcere!
Buna, Nu pot sa accesez My Orange Fix. Apare ca si neactivat. Ma poate ajuta cineva?
Nu este ok sa nu poti lua legatura cu nimeni! Ca nu reusesc sa dau de nici un consultant.
Am trimis si mesaje dar mi se spune sa ma loghez. Cred ca nu le citeste nimeni si da un raspuns standard. La aceasta pagina nu se poate adauga fisier :(
@LL, bun venit în Comunitate!
Dă-ne, te rog, mai multe detalii. Ce se întâmplă când accesezi My Orange Fix? Ai folosit până acum My Account Fix?
Poți atașa o captură de ecran folosind butonul "Adaugă un fișier".
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.