Întrebare cu răspuns(uri)

Adaugare internet Orange de la Romtelekom in cont

Am internet fix preluat de Orange de la Romtelekom.
Sunt abonat, cu cont, la telefonie mobila Orange.
Am incercat sa adaug in cont si serviciul de internet (cu cod client si parola) dar operatia nu se realizeaza si apare un mesaj "eroare".
Care poate fi problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare!
Fostul Telekom este acum Orange Romania Comunication, deci nu Orange Romania, chiar daca face parte din grupul Orange. Practic sunt două companii diferite!
Serviciile fixe le ai in aplicația My Orange Fix, care este diferită de My Orange.
Daca aveai deja aplicatia My Account Fix, ea a devenit My Orange Fix si trebuie doar s-o actualizezi. Datele de logare raman aceleasi.
Detalii despre cum îți faci cont My Orange Fix, ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-creez-si-personalizez-cont...

Baftă!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (4)

67%

4 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Fostul Telekom este acum Orange Romania Comunication, deci nu Orange Romania, chiar daca face parte din grupul Orange. Practic sunt două companii diferite!
Serviciile fixe le ai in aplicația My Orange Fix, care este diferită de My Orange.
Daca aveai deja aplicatia My Account Fix, ea a devenit My Orange Fix si trebuie doar s-o actualizezi. Datele de logare raman aceleasi.
Detalii despre cum îți faci cont My Orange Fix, ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-creez-si-personalizez-cont...

Baftă!

Buna, Nu pot sa accesez My Orange Fix. Apare ca si neactivat. Ma poate ajuta cineva?
Nu este ok sa nu poti lua legatura cu nimeni! Ca nu reusesc sa dau de nici un consultant.
Am trimis si mesaje dar mi se spune sa ma loghez. Cred ca nu le citeste nimeni si da un raspuns standard. La aceasta pagina nu se poate adauga fisier :(

@LL, bun venit în Comunitate!
Dă-ne, te rog, mai multe detalii. Ce se întâmplă când accesezi My Orange Fix? Ai folosit până acum My Account Fix?
Poți atașa o captură de ecran folosind butonul "Adaugă un fișier".

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!