Întrebare cu răspuns(uri)

Inlocuire sim deteriorat pentru abonament yoxo

Mi s-a stricat cartela sim pe care am abonamentul yoxo si am intrebat in aplicatie ce sa fac. Mi s-a spus sa merg la Orange Shop. Cei de la Orange Shop mi-au dat o cartela fara numar alocat si au zis ca atat pot face ei pentru a ma ajuta si sa sun la nr. 300 la orange pentru activarea cartelei. Am sunat si mi-au zis ca nu se poate la telefon si ca cei de la Orange Shop trebuie sa faca asta. Cum se poate rezolva problema aceasta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Athanasia, bun venit în Comunitate!
Așa cum ți s-a răspuns în aplicație, momentan înlocuirea cartelei SIM YOXO se poate face doar în magazin.
Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartel...

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Athanasia, bun venit în Comunitate!
Așa cum ți s-a răspuns în aplicație, momentan înlocuirea cartelei SIM YOXO se poate face doar în magazin.
Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartel...

Da, am înțeles și îmi pare rău pentru confuzia creată.
Din păcate, va trebui să mergi din nou în Orange Shop pentru că doar acolo se poate face în acest moment schimbarea.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!