Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema polita asigurare telefon (incompetență)

Am achiziționat un telefon galaxy z fold 3 de la orange pe abonament, am facut si asigurare pentru aparat ! In urma cu 2 saptamani a apărut o problema ! Ecranul intern a cedat si a apărut pe mijloc o dunga neagra ( efect cunoscut ca screen bleeding ) l-am trimis in service pe baza garantiei, de la service evident au gasit motive sa anuleze garantia datorita unor urme normale de uzura, la asta ma asteptam oricum! Au trimis aparatul inapoi, cei de la orange store au retrimis aparatul in service pe baza politei de asigurare! Vineri am primit mesaj ca terminalul s-a reparat si o sa ma contacteze cand ajunge inapoi sa il ridic ! Am fost azi, telefonul nu e reparat pe motiv ca nu s-a trimis email cu procesul de constatare dauna, totusi de la service nu au putut sa ma contacteze in loc sa plimbe aparatul aiurea ? Acum iar l-am trimis, am trimis si procesul pe mail ! Daca iar se întâmplă vreo minune cred ca fac si plangere ! Voi ati intampinat problema asta ? Daca da , cum ati rezolvat ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, Bobo0104! Bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru această situație și îți mulțumim ca ai împărtașit cu noi, aici în Comunitate, experiența ta.
Am convingerea că a fost un caz izolat și sperăm ca el să nu afecteze relația ta cu Orange.
Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Eu cred că se va rezolva până la urmă.
Ai asigurare, ceea ce e foarte important.
Poate ar trebui să verifici procedura și să o reiei pentru a reuși să ți se repare dispozitivul. Să ne spui cum ai rezolvat. Succes!

Cel mai tare ma deranjeaza cum gestioneaza situatia ! Primesc mesaj ca interventia se prelungeste , pe urma ca e finalizata si ma duc linistit sa il ridic , surpriza nu au facut nimic ! Adaug print cu mesajele !

Normal că e deranjant. Verifică dacă ai procedat cum trebuie, toată lumea mai greșește din când în când.
Dacă totul e în regulă, cu siguranță se va rezolva.

S-a rezolvat ! Acum am ridicat telefonul ! Au schimbat toata carcasa , doar placa de baza a ramas aceasi ! Sunt multumit intr-un final ! Ca sugestie : service'ul daca ar comunica cu clientul tot ce lipseste ,ar fi mult mai ok ,in loc sa plimbe telefonul pe drum de 3 ori

@Bobo0104, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!