Întrebare cu răspuns(uri)

Problema cu roaming-ul de date în Germania

Sunt în Germania și am ales opțiunea cu roaming 16 euro din my orange. De ce nu merg datele?

Ionuț 2210
Ionuț 2210

Ionuț 2210

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Ionuț 2210
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare! Consumul în roaming este monitorizat pe o perioadă de 4 luni, posibil să fi stat mai mult de 60 de zile consecutiv și în acest caz ți se taie accesul la roaming la resurse prin EO de 10/16 euro. Singura posibilitate este să reîncarci cartela cu credit și să utilizezi roamingul la tarife standard. Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Ionut, bun venit in Comunitate!!!
Banuiesc ca optiunea e de 14 euro.
De cat timp esti plecat din tara? Daca esti plecat de mai mult de 2 luni, ai depasit limita rezonabila de consum in roaming si va trebui sa incarci cu credit si sa consumi din el sau sa iti iei cartela din Germania.
DETALII: https://www.orange.ro/help/politica-de-utilizare-rezonabi...
https://comunitate.orange.ro/questions/2889665-inseamna-credit-rezonabil-roaming-prepay
Daca esti plecat de curand, vezi daca e activat roamingul din setarile telefonului.

Salutare! Consumul în roaming este monitorizat pe o perioadă de 4 luni, posibil să fi stat mai mult de 60 de zile consecutiv și în acest caz ți se taie accesul la roaming la resurse prin EO de 10/16 euro. Singura posibilitate este să reîncarci cartela cu credit și să utilizezi roamingul la tarife standard. Succes!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!