Întrebare fară răspuns

semnal TV pixelat

Buna ziua, mai are cineva asemenea probleme?
De 2 săptămâni nu pot viziona nimic, a fost un tehnician a schimbat o mufa si tot nimic ,o sa fac o noua sesizare, sper sa rezolv ceva.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ala nu e semnal pixelat, aia e pictura abstracta. :)

Personal nu am patit, dar daca face asa pe orice canal, cel mai probabil e de la Orange.

Salutare!
E vorba de tv prin fibră sau satelit?
Dacă ești pe satelit, poate fi dereglată antena. Prin fibră, trebuie să miști pe la ont și la toate conexiunile. Am pățit și eu și mi-am adus aminte că mutasem routerul ( ont-ul). După ce am mai umblat un pic pe la el, și-a revenit. Poți întreba și un apropiat din zona ta dacă are această problemă. Dacă era ceva general, se remedia. Eu am Orange tv prin fibră ( în două locații) și nu sunt probleme.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Mai umblă pe la mufe și pe la toate conexiunile, inclusiv la ieșirea din router. Mai înfiletează din nou pe acolo. Eventual dă-i și un restart.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Dacă ești singurul din zona cu probleme , trebuie făcute verificări de la ODB pana la intrarea in TV. Eu am pățit prin februarie , a tuns un vecin gardul viu și a "piscat" și fibra care trecea pe gard către mine. S-a rezolvat repede cu suprimarea segmentului respectiv de fibra afectata.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

E clar că undeva e o problemă, pe traseu. Trebuie să vină cineva de la ei și să îți verifice calitatea semnalului pe la toate conexiunile. Trebuie să suni la ei din nou și să chemi echipa.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Inca nu,
Vad ca nu merge in anumite ore ,in rest este ok
Aici semnul de intrebare ,ca daca era fibra "ciupita" nu mergea deloc .
In intervalul 15 - 22 sunt probleme

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!