Întrebare cu răspuns(uri)

Nelamuriri cu ce si cum se intimpla dupa portarea de pe Orange la un alt operator?!

Dupa 17 de ani cu orange vineri am facut portarea la un alt operator.
Acum nu imi mai apare nici un numar in contul de MyAccount nu pot sa vad si sa fac nimic in aceasta directie.
Ma Intreb de ce si cum se procedeaza in aceasta situatie ?!
Persoane cu experiente similare cum au procedat si ce demersuri au facut ?!
Unde si cum o sa primesc ultima factura de la Orange si cum si unde o voi putea plati! ?!
Desi nar trebui cum as putea afla daca si in ce masura mi sar putea impune penalitati ?!
Cum, cind si unde voi puta verifica ca o sa am toate "socoteliile" incheiate cu Orange si no sa mai am nici o "surpriza" in forma de restanta sau alte minuni ?!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Unde si cum o sa primesc ultima factura de la Orange si cum si unde o voi putea plati! ?!

  • o sa primesti factura cum ai primit-o si pana acum - daca era electronica ai sa o primesti acasa de data asta
  • vei platii unde ai platit si pana acum
  • Desi nar trebui cum as putea afla daca si in ce masura mi sar putea impune penalitati ?!

    • daca platesti factura nu ai sa ai penalitati
    • Cum, cind si unde voi puta verifica ca o sa am toate "socoteliile" incheiate cu Orange si no sa mai am nici o "surpriza" in forma de restanta sau alte minuni ?!

      • dupa ce platesti ultima factura - mergi frumos la un sediu/magazin/reprezentanta Orange si intrebi daca este totul in regula ok...

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
Cred că facturile vin și pe email, iar informațiile suplimentare le poți cere prin Chat Djingo sau la 300 sau 0374300300, din alta rețea națională.
În mod normal, trebuia să ai acces la toate datele până la portarea efectivă, dar cine știe.
Dacă ai făcut portarea deja ( e finalizată), nu mai ai acces la My Orange. Și nici nu văd de ce să mai ai facturi restante, decât dacă nu ai terminat pe perioada contractuală. În acest caz, le vei primi prin email sau poștă ( depinde cum le primeai înainte).
Îți urez succes!

Daca numarul nu mai e in reteaua Orange, nu are de ce sa mai apara in My Orange (presupun ca vorbim de My Orange, nu?). Pentru un cont My Orange, ai nevoie de un numar de telefon in reteaua Orange. Nu prea inteleg ce anume te astepti sa se intample in momentul asta.

Detaliile de pe ultima factura presupun ca le poti cere, dupa ce se emite factura, sunand la 0374 300 300 (adica serviciul de Relatii Clienti 300, varianta accesibila de oriunde). Saau, presupun ca se poate si mergand intr-un Orange Shop. Asta daca nu iti e trimisa, ca de obicei, pe mail.

Daca portarea s-a facut cu succes, nu mai ai ce penalizari sa ai pentru ca numarul respectiv nu mai are un abonament Orange asociat. Asta daca nu le aveai cumva de dinainte. Din punctul asta de vedere, cred ca poti sa stai linistit(a). Recomandarea mea in cazul asta ar fi sa faci cererea de portare cu suficient timp inainte de data scadenta a facturii. Astfel incat sa nu te trezesti ca ajungi cu factura neachitata in ziua portarii. N-ar trebui sa afecteze cu nimic portarea in sine, dar e mai bine asa, zic eu.

Pentru alte informatii si pentru a verifica daca ai toate socotelile incheiate cu Orange, din nou, iti recomand un apel la numarul de mai sus, sau un drum intr-un Orange Shop.

Unde si cum o sa primesc ultima factura de la Orange si cum si unde o voi putea plati! ?!

  • o sa primesti factura cum ai primit-o si pana acum - daca era electronica ai sa o primesti acasa de data asta
  • vei platii unde ai platit si pana acum
  • Desi nar trebui cum as putea afla daca si in ce masura mi sar putea impune penalitati ?!

    • daca platesti factura nu ai sa ai penalitati
    • Cum, cind si unde voi puta verifica ca o sa am toate "socoteliile" incheiate cu Orange si no sa mai am nici o "surpriza" in forma de restanta sau alte minuni ?!

      • dupa ce platesti ultima factura - mergi frumos la un sediu/magazin/reprezentanta Orange si intrebi daca este totul in regula ok...

Exact, dacă nu mai ai număr Orange, e logic să nu mai apară nicio informație în aplicație.
De curiozitate, ne poți spune de ce te-ai portat și unde? Ce beneficii în plus ai primit?
Mulțumim!

cocolosh
cocolosh

cocolosh

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
cocolosh

In urma cu mai multi ani (10 la numar) am inchis un abonament la Orange (a urmat apoi o pauza de vreo 5 ani pana sa revin, dar e partea a doua). Aveam activa factura electronica si, la fel ca tine, in ziua inchiderii numarului (incepusem sa folosesc alt numar, deci cel de pe abonament devenise irelevant) numarul a disparut din MyOrange (nu mai stiu daca s-a chemat asa dintotdeauna). La cateva zile, mi-a venit factura fizica pe 0 (zero). Nu facusem cost suplimentar.

Ma gandesc ca s-ar putea sa primesti si tu la fel, o factura: ori pe mail, ori la adresa la care s-a deschis contractul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!