Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut, astăzi am reincarcat cartela și nu mi s-a atribuit cartelei minutele, sms-uri, datele mobile.
In aplicația my orange îmi arată doar datele mobile ce le primeam în urma activării opțiunii, dar oricum nu ii pot folosi.
Plata s-a efectuat, folosind același card de când am această cartelă.
Folosesc aceeași extraoptiune și e prima dată când am probleme.
Răspunsuri
@MistaVee: bun venit în Comunitate. Dacă poți revino cu detalii:
@MistaVee, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea? Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.