Întrebare fară răspuns

Problema reîncărcare extraoptiune

Salut, astăzi am reincarcat cartela și nu mi s-a atribuit cartelei minutele, sms-uri, datele mobile.
In aplicația my orange îmi arată doar datele mobile ce le primeam în urma activării opțiunii, dar oricum nu ii pot folosi.
Plata s-a efectuat, folosind același card de când am această cartelă.
Folosesc aceeași extraoptiune și e prima dată când am probleme.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@MistaVee: bun venit în Comunitate. Dacă poți revino cu detalii:

  • valoare opțiune cu resurse aleasă
  • un screen-shot cu SMS de confirmare încărcare / sau de la 333 (credit info)
  • OBS: Dacă plata încărcării nu era recunoscută, atunci nu primeai bonusul de 10x valoare euro încărcată. Sigur nu ai încărcat cu credit în locul opțiunii cu resurse?
    Vezi la detalii să ștergi orice referire la numărul tău (adică fără date personale).

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!